اخبار مهم

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی مطرح کرد:

مرزبانان در کنار مرزنشینان پایه گذار امنیت پایدار هستند

کد خبر : 52504

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت، مرزبانان در کنار مرزنشینان پایه گذار امنیت پایدار هستند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، در راستای ارتقاء تعاملات برون سازمانی بویژه در روستاهای مرزنشین و پیرو تدابیر سردار فرمانده مرزبانی استان ، جمعی از مرزبانان استان در دیدار مرزنشینان روستان “مژن آباد” از اقدام ارزشمند آن ها در ماه مبارک رمضان قدردانی نمودند.

سپس سرگرد “بیهقی” معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی استان با بیان اینکه مرزبانان در کنار مرزنشینان پایه گذار امنیت پایدار هستند بیان داشت: اقدام قابل تحصین و ارزشمند شما مرزنشینان نشان از بزرگ منشی و قدرشناسی شماست که تلاش های شبانه روزی مرزبانان در راستای امنیت پایدار را درک کرده اید.

در ادامه معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی استان ضمن گرامیداشت مقام معلم گفت: حضور در جمع دانش آموزان و مرزنشینان با این توان و ظرفیت بسیار خوبی که دارند و در بدو ورود شاهد آن بودیم ایجاد انگیزه و روحیه نمود و امیدواریم همواره موفق و سلامت باشند.

وی در پایان با ابلاغ سلام و قدردانی سردار”شجاع” فرمانده مرزبانی استان از اقدام ارزشمند آن ها ،لوح تقدیر را قرائت و در ادامه توسط سرهنگ “رمضانی” معاون عملیات هنگ مرزی تایباد از مرزنشینان ،دانش آموزان و معلمان حاضر با اهدای لوح و هدیه ای تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است جمعی از مرزنشینان روستای مژن آباد در ماه مبارک رمضان به پاس امنیتی که مرزبانان برای آنها رقم زده اند سفره افطار برای آنها پهن کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن