اسلاید شوشهری

یک گام عملی برای الگو سازی سازگاری با کم آبی

حذف کاشت گیاهان پر آب طلب در مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد

کد خبر : 52185

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در راستای الگوسازی جهت سازگاری با کم آبی، در ابلاغی رسمی، حذف کاشت و آبیاری گونه های گیاهی پرآب طلب را از زیرمجموعه سازمانی خود آغاز نمود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی آبفا مشهد، مهندس حسین اسماعلیان در این خصوص اظهار داشت: شهری که در این سال آبی کاهش ۶۴ درصدی بارش نسبت به متوسط درازمدت را تجربه می کند، ضروری است هرچه سریع تر نسبت به سازگاری با شرایط کم آبی آمادگی داشته باشد که حذف مصارف بی رویه آب شرب (آبیاری گیاهان پرآب طلب) در سطح این شرکت به عنوان یک اقدام عملی با هدف الگوسازی سازگاری با کم آبی در حال انجام است .

وی با بیان اینکه مقرر گردیده تا نسبت به عدم کاشت و آبیاری پرچین و چمن در کلیه مراکز، اماکن و تاسیسات تحت پوشش این شرکت اقدام عاجل صورت پذیرد تصریح کرد: بدیهی است این موضوع از جمله موارد مهم در زمینه ایجاد آمادگی ذهنی و تغییر در رویکرد مصارف آب شرب در سطح فضای سبز شهری و در ادارات و نهادهای شهر مشهد می باشد و شرکت آبفا مشهد می بایست در این خصوص با هدف تأثیرگذاری بیشتر، پیشرو باشد.

مهندس اسماعیلیان همچنین بر استفاده از شیوه های نوین آبیاری برای نگهداری درختان اماکن و تاسیسات شرکت با کمترین مصرف آب شرب جهت ارائه الگوی مناسب برای سایر دستگاه ها تاکید کرد.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن