اجتماعی

در بیانیه سازمان مستقل بین المللی حقوق بشر امت واحده جهان اسلام به مناسبت روز جمهوری اسلامی تاکید شد:

سبک و ایده‌ جمهوری اسلامی راهی کاملا جدید و مبنای فکری آن دین الهی “اسلام” و تصمیم‌گیری بر اساس جمهوریت است

کد خبر : 51872

این نظام بر پایه عدالت محوری، مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض، مردم سالاری و خدمت گزاری به مردم بنا نهاده شد و امروز نیز لازم است همه آحاد ملت، تمام توان خود را برای تحقق بیشتر این اصول مهم در کشور به کار گرفته تا ضمن حفظ دستاوردهای ارزشمند بیش از چهاردهه عمر پرکت انقلاب، شاهد پیشرفت روزافزون کشور در دهه پنجم و هم راستا با محورهای گام دوم انقلاب باشیم.

دبیر کل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشرامت واحده جهان اسلام به مناسبت روز جمهوری اسلامی بیانیه مهمی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه جهانی الحرا، علی کهنمویی با بیان این که ملت مقتدر و عزتمند ایران اسلامی در سالروز رای آری به نظام جمهوری اسلامی با حمایتهای قوی و استوار خود در همه عرصه ها یار و همراه نظام بوده و در سایه خود اتکایی و عدم اعتماد به غرب و شرق باعث شده‌اند تا نقطه امید مردم آزاده و مستضعف جهان و به خصوص منطقه غرب آسیا باشد، افزود: هر نوع خدشه و آسیب به این میراث گرانقدر اعم از عدم کارایی در سیاست خارجی یا ایجاد نارضایتی در مردم توسط هر فرد و یا مسئولی، تبعا صدمات جبران ناپذیری را در بر خواهد داشت.

پدر حقوق بشر جهان اسلام با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، خاطر نشان کرد: معظم له در سخنرانی خود بر گشایش در زندگی مردم تأکید کردند و از مسئولان خواستند تا با محوریت شعار «مهار تورم، رشد تولید» برای گشایش بیشتر در زندگی مردم تلاش کنند.

مدیر شبکه خبری بین المللی وحدت جهانی ادامه داد: امروز ایران اسلامی با همه دشمنی‌های دشمنان خود، به پیشرفت‌های گسترده‌ای در تمام عرصه‌های مختلف دست یافته و توانسته است الگویی برای ملت‌های آزاده‌خواه و حق‌جو در تمام دنیا باشد.

در پایان رئیس اتحادیه جهانی حقوقدانان مستقل مسلمان افزود: ۱۲ فروردین آغازین روز پیمودن راه نورانی ولی بسیار دشوار است و ملت ایران با پایه گذاری چنین تفکری بر خود می‌بالد و برای به سرانجام رساندن آن سخت می‌کوشد و امروز بعد از ۴۴ سال نتایج این جهاد همه جانبه که اقتدار فکری و عملی جمهوری اسلامی است را در دنیا می‌بیند، هرچند که ابرقدرتها و استکبار جهانی بر دشمنی با این تفکر و حکومت، سخت کمر بسته‌اند و همه تلاش خود را برای شکست این انقلاب بکار گرفته اند ولی می‌توان ادعا کرد که در اکثر جبهه‌هایی که گشوده‌اند شکست خورده اند. ملت با ایستادگی و مقاومت جانانه نقشه های آنان را نقش بر آب نموده است.

علی کهنمویی دبیرکل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشرامت واحده جهان اسلام ورئیس دادگاه غیر دولتی حقوق بشر جهان اسلام

رونوشت
—————-
۱-کلیه سران و بزرگان جهان اسلام

۲-پروفسور محمد سعید شفیعی قائم مقام سازمان

۳- عالیجناب پاپ فرانسیس اول رهبر کاتولیک های جهان

۴- دبیر کل سازمان ملل متحد و بیش از صد نهاد و شخصیت تابع آن سازمان

۵- حضرت شیخ احمدالطیب معاونت افتخاری صیانت از وحدت امت واحده جهان اسلام

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن