اخبار مهم

« ترانزیت مرگ » در محور روستایی!

کد خبر : 28645

صبح روز گذشته حادثه ای خونین در کیلومتر ۵ محور درح – سربیشه در خراسان جنوبی سبب شد پرونده زندگی ۱۳ نفر در این مسیر برای همیشه بسته شود.
به گزارش خراسان ، این حادثه خونین در برخورد رخ به رخ یک دستگاه تریلی با یک اتوبوس مسافربری اتفاق افتاد و باعث شد ۱۱ نفر از سرنشینان اتوبوس و دو نفر از سرنشینان تریلی حامل پیاز جان خود را از دست بدهند.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی به خبرنگار ما گفت: ساعت ۶:۴۰ صبح روز گذشته و در کیلومتر ۵ محور درح – سربیشه یک دستگاه تریلی با اتوبوسی که از لانو به سمت سربیشه در حرکت بود ، برخورد کرد و حادثه‌ای خونین رخ داد. سرهنگ «علیرضا رضایی» با بیان این که حادثه مذکور ۱۳ قربانی و هفت مصدوم داشت، افزود: این تصادف به دلیل بی احتیاطی راننده تریلی ناشی از انحراف به چپ اتفاق افتاد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز گفت: برای امداد رسانی به حادثه دیدگان شش تیم عملیاتی هلال احمر از درح، سربیشه، درمیان و بیرجند و امداد هوایی به محل اعزام شد. «اسعد زاده» با بیان این که برای ۱۲ نفر از افراد حادثه دیده عملیات رهاسازی توسط تیم های امدادی هلال احمر انجام شد، افزود: دیگر مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی سربیشه و بیرجند منتقل شدند. «عباسی» معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی نیز با اشاره به انتقال دو مصدوم حادثه به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند، گفت: حال این دو مصدوم ۲۰ و ۲۲ ساله وخیم بود و یکی از آن ها جان باخت.

تعلل تا کی؟
در این میان رئیس شورای اسلامی سربیشه در واکنش به این حادثه مرگبار گفت: مگر ایمن سازی و تعریض این محور چقدر اعتبار می خواهد که مسئولان این قدر تعلل می کنند و تا کی قرار است خون مردم این شهرستان و دیگر هموطنان در این محور ریخته شود؟ «شیخ زاده» تصریح کرد: جاده ای که حتی استانداردهای روستایی را ندارد تا کی قرار است با این وضعیت، محور ترانزیت شرق کشور باشد؟ به گفته او روزانه حدود ۸۰۰ خودروی سنگین ترانزیتی در این محور که جاده ای روستایی است و با نواقصی چون عرض کم، کمبود علایم، آسفالت نامناسب و… مواجه است، تردد می کند.
یکی از اهالی منطقه نیز چنین می گوید:« شمارا به خدا پیگیرباشید . جاده درح- ماهیرود واقعا وحشتناک است . امروز (دیروز) جمعی ازخانواده ها داغدارشدند . تا کی باید سکوت کرد ؟ به دلیل بی تفاوتی مسئولان ، یک راه روستایی به جاده ترانزیت تبدیل شده و راننده های تریلی خسته وبی خیال از روی ماشین ها رد می شوند. شمارابه خدا پیگیرباشید ، سهم منطقه درح از مرز فقط مرگ شده است. »
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن