شهری

نیکوکاران خراسان رضوی بیش از ۲۲۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان اهدا کردند

کد خبر : 51854

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: نیکوکاران این استان طی سال گذشته با اهدای ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال باعث آزادی ۵۶۵ نفر از زندانیان نیازمند خراسان رضوی شدند.

به گزارش صبح مشهد، جواد غفاریان طوسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدهی زندانیان نیازمند واجد شرایط آزادی ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال بود که از طریق پذیرش اعسار و تقسیط بدهی، اعطای تسهیلات بانکی، گذشت شاکیان خصوصی و یا همان طلبکاران و کمک خیران پرداخت شده است.

وی ادامه داد: طبق سالهای گذشته جشن های گلریزان برای آزادی زندانیان در حدود ۱۰ شهرستان دارای زندان در سراسر استان برگزار خواهد شد و مراسم ویژه ای نیز در مشهد در روزهای پایانی فروردین ماه تدارک دیده شده است.

غفاریان طوسی اضافه کرد: هموطنان نیکوکار برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند می توانند با شماره‌ تلفنهای ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: خیران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمکهای خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ پرداخت کنند.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کار درمانی در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارد.

طبق اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی، این استان با جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر حدود ۱۷ هزار زندانی دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن