شهری

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در هجدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی مشهد عنوان کرد: 

حوزه سلامت از اولویت های قوه قضائیه است

کد خبر : 55634

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت: حوزه سلامت از حوزه‌های بسیار مهم وقابل توجه برای قوه قضاییه ، می‌باشد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، تجهیزات کلینیک،البسه یکبار مصرف بیمارستانی ” مشهد، سیدامیر مرتضوی افزود: ما به عنوان حافظ جان انسان‌ها وظیفه داریم در این حوزه به تکنولوژی نوین و پیشرفته رو بیاوریم .

وی ادامه داد: از این رو باید بتوانیم وابستگی خودمان را به کشورهای خارجی کاهش دهیم و از ظرفیت نخبگان و استعدادهای درخشانی که داریم به بهترین شکل استفاده نماییم .

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی بیان داشت : خوشبختانه امروز شاهد این اتفاق دراین نمایشگاه بودیم که درحوزه‌های مختلف پزشکی دارای پیشرفت‌های زیادی هستیم وامیدواریم وابستگی این حوزه به مرور کاهش یابد.

مرتضوی تاکید کرد: این که نسل جوان و نخبه به بهترین شکل به کار گرفته‌ شده اند، بسیار اثرگذار است و درواقع یک کار ترکیبی

را در این نمایشگاه مشاهده کردیم وشاهد یک تکمیل زنجیره‌ای کار در حوزه پزشکی هستیم که بسیار قابل توجه است .

وی تصریح کرد:این کار سبب شده است که هزینه‌های حوزه سلامت به شدت کاهش پیدا کند و امکان رقابت نه تنها با کشورهای آسیایی بلکه با کشورهای اروپایی و آمریکایی را فراهم سازد و خوشبختانه دربحث صادرات از لحاظ حجم و دامنه شاهد گستردگی زیادی باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: امیدواریم شاهد رشد و توفیقات بیشتری در نمایشگاه‌های بعدی حوزه پزشکی و دندانپزشکی نیز باشیم تا با افزایش سطح تولیدات ملی ،وابستکی نظام سلامت به خارج کشور کاهش یابد و درنتیجه به کاهش هزینه‌های بیماران کمک کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن