اسلاید شواقتصادیستون اصلی

خسارت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریالی سیل به تأسیسات آبرسانی روستایی خراسان رضوی

کد خبر : 11730

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: بر اثر سیل اخیر، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به تأسیسات آبرسانی ۳۹ روستای استان وارد شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، محمد دانشگر با بیان این خبر افزود: بارندگی‌های شدید روز جمعه و جاری شدن سیل، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌ها و تأسیسات آبرسانی ۳۹ روستا در ۷ شهرستان استان وارد کرده است.

وی افزود: این سیل به زیرساخت‌ها و تأسیسات آبرسانی روستایی در شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد، فریمان، قوچان، سرخس و تربت‌جام خسارت وارد کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی بیشترین خسارت وارد شده به تأسیسات آبرسانی روستایی شهرستان‌های کلات و درگز بوده است.

دانشگر ادامه داد: در این سیل تأسیسات آبرسانی ۱۷ روستای کلات، ۱۱ روستای درگز، سه روستای فریمان، سه روستای مشهد، دو روستای سرخس، دو روستای تربت‌جام و یک روستای قوچان آسیب دیده است.

وی با بیان این که پس از وقوع سیل، مجموعه آب و فاضلاب روستایی با تلاش شبانه روزی و به سرعت اقدام به تأمین موقت آب شرب این روستاها نموده افزود: در حال حاضر آب شرب ۳۰ روستا وصل شده و عملیات بازسازی تأسیسات آسیب دیده مابقی روستاها در حال انجام است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن