اسلاید شوشهری

رییس اتحادیه طلا: افزایش قیمت مردم را از معامله طلا در بازار مشهد منصرف کرد

کد خبر : 51667

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: مردم از معامله طلا بویژه فروش آن در مشهد با افزایش قیمت طلا و سکه در بازار، طی روزهای اخیر منصرف شده‌اند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، یوسف تقی زادگان روز دوشنبه با اشاره به افزایش قیمت طلا و سکه در بازار افزود: همزمان با کاهش قیمت دلار، نرخ طلا و سکه نیز افت کرد و افرادی زیادی برای فروش طلای مستعمل به بازار آمدند.

وی بیان کرد: نرخ سکه بهار آزادی نیز افت قابل توجهی داشت و قیمت سکه تمام بهار آزادی به ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز رسید.

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: اما از روز گذشته هر گرم طلا بیش از ۱۴۴ هزار تومان افزایش یافته و قیمت سکه تمام بهار آزادی نیز به ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید که این روند افزایشی تا امروز ادامه یافت.

تقی زادگان اظهار داشت: در حالی که انتظار می رفت در آستانه عید نوروز و اعیاد شعبانیه خرید طلا در بازار مشهد افزایش یابد اما این موضوع اتفاق نیفتاد که علت اصلی آن قیمت بالای طلا است، اگر هم در این شرایط معامله ای انجام می شود بیشتر به سبب سرمایه گذاری است و طلای مستعمل و سکه خرید و فروش می شود.

به گزارش ایرنا، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه، ۲۲ اسفند ماه) با یک میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد؛ همچنین امروز نیم‌سکه ۱۵ میلیون و ۶۰۰ تومان، ربع‌ سکه ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورد. علاوه بر این، در بازار طلا نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد.

بهای هر اُنس طلا در بازارهای جهانی یک‌ هزار و ۸۸۸ دلار و ۲ سنت است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن