اسلاید شواقتصادی

باحضور ۴۷۵شرکت واز ۲۱اسفندصورت می گیرد 

آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد 

کد خبر : 51613

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از روز یکشنبه ٢١ اسفند ماه در این کلانشهر خبر داد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سعید صیفی با اشاره به مهمترین اهداف این نمایشگاه اظهارداشت: عرضه مستقیم کالاهای مصرفی به شهروندان، حذف واسطه های فروش و ارائه مستقیم کالای ایرانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در سالن های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز نمایشگاه بین المللی مشهد در مساحت ١٨ هزار متر مربع و با حضور ۴۷۵ شرکت کننده برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در خصوص مشارکت کنندگان نمایشگاه نیز گفت: استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اردبیل، گلستان و قم در بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای مشهد حضور دارند.

صیفی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، ادامه داد: پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی، صنایع دستی، کالای خواب، لوازم خرازی، مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد شوینده و بهداشتی، میوه و تره بار از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به عرضه عموم مردم خواهد رسید.

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان نمایشگاه فروش بهاره، از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ساعات ۱۶ الی ۲۲ و روز جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۲ پذیرای مردم خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن