اسلاید شوشهری

بهسازی و زیباسازی بیش از سه هزار مدرسه مناطق کم برخوردار خراسان رضوی طی سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی:

مراسم افتتاح طرح شهید عجمیان ۲ (نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار) به صورت همزمان با سراسر کشور با حضور وبیناری وزیر آموزش و پرورش و سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، محمدتقی فخریان مشاور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان، در اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این مراسم گفت: اقدامات بهسازی و زیباسازی سال گذشته در ۱۴۰۰ مدرسه و امسال در ۱۶۷۰ مدرسه انجام می شود.

وی افزود: امروز فضاهای آموزش و پرورش با فناوری های جدید و هوشمندسازی و تکنولوژی جدید نیاز به نگهداری دارد که باید به این مسئله هم توجه کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال در سطح وسیع تری، در ۱۴ منطقه هدف استان و ۱۶۷۰ مدرسه بتوانیم بهسازی، زیباسازی، تعمیرات، نقاشی و دیگر نیازهای مدارس را انجام دهیم و نیاز است این طرح را در همه سطوح تبیین کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل انجامش دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در پایان گفت امروز با دستور مقام وزارت عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود البته اجرای طرح قبلا در مناطقی از استان آغاز شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا