پایتخت فرهنگ اسلامی

کمیته امداد و سپاه در خراسان رضوی مظهر مهربانی امام رضا(ع) هستند

کد خبر : 41477

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس کمیته امداد و سپاه امام رضا(ع) در استان را مظهر رافت، مهربانی این امام‌ همام دانست و گفت: دو مسئول افتخارآمیز در استان سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و آسوده مدیرکل کمیته امداد استان هستند که فداکاری ها و ایثارگری ها و خدمات‌ شان تمام عرصه مسئولیت شان برای ما افتخار آفریده و باعث روسفیدی ما در برابر قشری است که امام خمینی از آنها با عنوان ولی نعمت یاد کردند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، آیت الله سید احمد علم الهدی در رزمایش مواسات و همدلی تحت عنوان رونمایی از اقدامات محرومیت زدایی سپاه امام رضا(ع) و کمیته امداد استان گفت: نظام اسلامی باید الگوی پاسخگویی مسئولان و مدیران ارشد جامعه را در دنیا نهادینه کند.
وی، محرومان را ولی‌نعمت انقلاب دانست و اظهار کرد: فلسفه توجهات و عنایات بنیان‌گذار کبیر نظام اسلامی به مستضعفان و محرومان این است که اساساً خیرات و مبرات، مهم‌ترین عامل ترفیع و تعالی معنوی بندگان خدا است و عبادت پروردگار نیز در شرایطی که با مردم‌داری و رفع حاجات مردم همراه شود، به کمال خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه پایداری این نظام وابسته به خون شهدا و حرکت مردم رنج کشیده‌ای است که در هر مشکل و مصیبت، دست از حمایت نظام و اعتقادات خود برنداشته‌اند، اظهار کرد: تاکنون در قالب قرارگاه مواسات و همدلی بیش از ۳ میلیون بسته معیشتی توزیع شده است و خدمات متنوع بی‌شماری در حوزه محرومیت‌زدایی و کارآفرینی انجام شده، ما هیچ پایانی را برای این حرکت‌ها قائل نیستیم.

آیت الله علم الهدی برتری نظام اسلامی بر نظام لیبرال را احساس مسئولیت همه مردم نسبت به همنوعان دانست و گفت: به دنبال تحقق شرایطی هستیم تا برای یافتن یک خانواده مستضعف و محروم در جامعه نیاز به جستجو و تحقیق باشیم و شاهد روزی که چهره محزون‌کننده فقر از جامعه اسلامی و انقلابی ما ریشه‌کن شود.

شایسته ذکر است: در این مراسم ۱۱۰ سری جهیزیه، ۱۶۰ دستگاه کولر آبی و ۲۰۰۰ سبد معیشتی در سطح مشهد مقدس توزیع شد و این مراسم در سطح استان در حال اجراست.

لازم به یادآوری است: این مرحله از رزمایش با رمز یا جواد الائمه توسط است الله علم الهدی نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد آغاز شد.
همچنین در این مراسم با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسبج مستضعفین و حمیدرضا ترقی عضو هیات امنا کمیته امداد لوح تقدیری از سوی رئیس کمیته امداد به سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) اهدا شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن