شهری

دانش آموز کاشمری بر اثر ایست قلبی در مدرسه فوت کرد

فرماندار کاشمر از درگذشت یک دانش آموز پایه هفتم این شهرستان بر اثر ایست قلبی در مدرسه خبر داد.

امیر دایی صراف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموز که “مهدی نیازی” نام دارد در ساعت کلاس ورزش دچار ایست قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گشت.

وی ادامه داد: دانش آموز یاد شده که به حالت بی جان به بیمارستان منتقل شده بود با تلاش پزشکان و انجام عملیات احیای قلبی، دوباره ضربان قلب پیدا کرد اما متاسفانه تلاش پزشکان برای زنده ماندنش نتیجه نداد و وی زمان کوتاهی بعد از احیا درگذشت.

شهرستان کاشمر در فاصله ۲۳۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا