اقتصادی

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد:

افتتاح نمایشگاه محصولات ارگانیک در مشهد

کد خبر : 51283

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی محصولات‌ ارگانیک ، گواهی شده، گیاهان دارویی و مواد غذایی سالم در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سعید صیفی اظهارداشت: این نمایشگاه با نام اختصاری ارگانو فود در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا شده است.

وی افزود:‌ علاقه مندان به این نمایشگاه می توانند از ۴ لغایت ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از محصولات متنوع عرضه شده در این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

صیفی در خصوص اهداف نمایشگاه ادامه داد: معرفی و ارائه محصولات ارگانیک به مردم،معرفی محصولات سالم و همچنین گیاهان دارویی وسنتی مهم ترین اهدف این نمایشگاه چهار روزه است.همچنین این نمایشگاه در سالن مفاخر نمایشگاه بین‌المللی مشهد و در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع برگزار می‌گردد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به آمار شرکت کنندگان این نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۷۰ شرکت است که از این میزان، ۵۵ شرکت متعلق به خراسان رضوی است. همجنین تعداد مشارکت خارج از استان ۱۵ شرکت از استان های خراسان شمالی ، خراسان جنوبی، تهران، یزد ، اصفهان، مازندران، کرمان و آذربایجان شرقی است.

صیفی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نیز گفت: محصولات ارگانیک ، گیاهان دارویی ، گل و گیاه و محصولات‌ گلخانه ایی از جمله زمینه های این نمایشگاه است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن