اجتماعی

تبریک علی کهنمویی رئیس دادگاه غیر دولتی حقوق بشر جهان اسلام به مناسبت چهل و چهارمین سال فجر انقلاب

کد خبر : 50889

رئیس دادگاه غیر دولتی حقوق بشر جهان اسلام در نشست خبری با اصحاب رسانه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، یادآور حماسه‌ بزرگ و تاریخی ملت ایران است که در آن به امام و مقتدای خویش لبیک گفتند و رژیم شاهنشاهی و آمریکایی را سرنگون کرده و نظام اسلامی را بنا نهادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه جهانی الحرا، علی کهنمویی افزود: حماسه پرشکوهی که با رهبری امام خمینی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و از سرچشمه جوشان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت‌ (س) به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) الگو گرفته شده بود، نظام طاغوتی، مستکبر و وابسته به بیگانگان را فرو پاشید و نظامی جدید پدید آمد که در جهان ظلمانی معاصر، بی‌بدیل بود.

مدیر شبکه خبری بین المللی وحدت ادامه داد: بعد از دهه اول انقلاب نیز ملت ایران با بهره‌گیری از رهنمودهای خلف صالح رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته)، جلوی زیاده‌خواهی دشمنان ایستاده و نه تنها توطئه‌های آنها را خنثی کرده است، بلکه در موارد بسیاری باعث شکست طراحی‌های پیچیده آنها در منطقه نیز شده است.

کهنمویی افزود: ایران اسلامی امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، به عنوان الگوی الهام‌بخش برای ملت‌های مستضعف جهان شناخته شده و مستضعفان جهان بر اساس ایده و الگوی انقلاب اسلامی در مقابل ستمگران و مستکبران جهان ایستاده است و این امر، ثمره مجاهدت‌های مردم است. امید است با این مجاهدت‌ها، شجره طیبه و تنومند این انقلاب عزیز روز به روز پرثمرتر گردد.

وی خطاب به نخبگان جامعه گفت: در چنین شرایطی، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه آشکار برای همگان و بویژه نخبگان و فرهیختگان از جمله جامعه فرهنگیان کشور در قالب «جهاد تبیین» آشکار می‌ شود؛ چرا که مقام معظم رهبری به زیبایی تبیین فرمودند: یک سیاست قطعی رسانه های معاند جمهوری اسلامی این است که واقعیت ها را تحریف کنند و مشغولند. شما مطلقا از پیشرفت ها، از نقاط مثبت، نقاط قوت، مطلقا نشانه ای در این مجموعه امپراطوری رسانه ای غرب مشاهده نمی کنید؛ به همین جهت است که جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است.

رئیس دادگاه غیر دولتی حقوق بشر جهان اسلام در پایان تاکید کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک “قدرت برتر” منطقه‌ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل و در ادامه با نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گفتمان خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن گردید.

علی کهنمویی دبیرکل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشرامت واحده جهان اسلام KUNS

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن