اسلاید شواقتصادیستون اصلی

کاهش فروش کالاهای خارجی در فروشگاه‌های شهرداری

کد خبر : 1972

رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورا تصویب کرد تا پیمانکاران به هیچ عنوان کالای خارجی در بازارها عرضه نکنند.

به گزارش صبح مشهد، غلامحسین صاحبی اظهار کرد: در یکی از تبصره‌های بودجه سال ۹۴ شهرداری فروش کالاهای خارجی در فروشگاه‌های شهرداری ممنوع اعلام شد که در همین خصوص برنامه‌ریزی‌های جدی سازمان میادین شهرداری مشهد برای این مهم آغاز شد.
وی تصریح کرد: در این حوزه جلسات متعددی از سوی کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری با سازمان میادین میوه و تره‌بار برگزار شده که در نتیجه شاهد کاهش فروش کالاهای خارجی در شهرداری هستیم.
رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در سال جاری نیز شاهد ادامه این روند خواهیم بود لذا با نام‌گذاری سال ۹۵ به نام اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات در خصوص فروش کالاهای داخلی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرداری شدت گرفته است.
وی افزود: تمام تاکید ما این است که در فروشگاه‌های شهرداری مشهد اگر کالای ایرانی مشابه کالای خارجی وجود دارد به فروش برسد.
صاحبی اضافه کرد: هفته گذشته نیز جلسه‌ای برگزار شد و در آن تاکید شد پیمانکاران به هیچ عنوان کالای خارجی در بازارها عرضه نکند که این موضوع نیز در قراردادهای آنان قید شده است.
وی گفت: با سرعتی که این اقدام پیدا کرده است امیدواریم در سال جاری دیگر کالای خارجی که مشابه ایرانی آن وجود داشته باشد، در فروشگاه‌های شهرداری مشهد به فروش نرسد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن