ورزشی

رییس شورای شهر مشهد: آن چه در فضای مجازی علیه شهردار مطرح شده تهمت و افتراست

کد خبر : 50738

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:در روزهای اخیر تهمت و افتراهایی در فضای مجازی علیه شهردار سابق مشهد مطرح است که قابل قبول نیست و مفتریان و تهمت زدگان باید در قیامت پاسخگو باشند.

حسن موحدیان روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با نامه دادستانی مبنی بر تعلیق شهردار، طبق وظیفه باید به سرعت، سرپرست شهرداری انتخاب می شد که این مهم اجرایی شد.

به دنبال اتهامات مالی وارده به ۲ کارمند شهرداری مشهد سید عبدالله ارجائی شهردار این کلانشهر روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه با دستور دادستانی مشهد از این سمت تعلیق شد و شورای اسلامی شهر مشهد نیز روز شنبه اول بهمن ۱۴۰۱ جواد اصغری را به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر انتخاب کرد.

وی ادامه داد:مشهد از کلانشهرهایی است که با مشکل جدی آلودگی هوا رو به روست و دولت و شهرداری باید با کمک یکدیگر اقدامات اساسی نظیر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را به سرانجام برسانند و تعطیلی در بخشهای مختلف نظیر مدارس و دانشگاه‌ها، راه حل کاهش آلودگی هوا نیست و باید اقدامات اساسی در این خصوص انجام شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهروندان نیز باید با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش تردد با خودروهای شخصی در این حوزه یاریگر باشند.

موحدیان افزود: نقدهایی در خصوص برگزار نشدن جلسات شورای شهر در هفته های اخیر مطرح شده است و قرار نیست وقتی شورا دستور کار نداشته باشد جلسه علنی برگزار شود همچنین در هفته های اخیر بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون های شورا در دست بررسی است.

وی ادامه داد:اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه در فهرست موسوم به سازمان های تروریستی محکوم است و این اقدام بیانگر استیصال غرب از امنیت آفرینی سپاه پاسداران است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن