اجتماعیاسلاید شو

کدام نمایش‌ها از خراسان رضوی در جشنواره تئاتر فجر حضور دارند؟

کد خبر : 50714

۴ نمایش از خراسان رضوی در بخش صحنه‌ای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر به اجرا می‌پردازند.

به گزارش صبح مشهد، بر این اساس نمایش «الهه سنگ» به نویسندگی فرشید تمری و کارگردانی عبدالحکیم مشورتی از شهرستان خواف در سانس‌های ۱۷ و ۱۹ روز شنبه، یکم بهمن‌ماه به مدت ۵۵ دقیقه در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایران‌شهر تهران به روی صحنه می‌رود.

نمایش «آهوان» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهانپا از مشهد در روز دوم جشنواره، یکشنبه ۲ بهمن‌ماه در دو سانس ۱۶ و ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن تئاتر مولوی به اجرا خواهد پرداخت‌.

نمایش «ایرانیان» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد که اثر ویژه‌ای نسبت به دیگر آثار راه‌یافته از خراسان رضوی به جشنواره تئاتر فجر است، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

نمایش «یک آسمان، دو خورشید» به کارگردانی علی آزادنیا از مشهد، جمعه ۷ بهمن‌ماه، ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در دو سانس در سالن حافظ به اجرا می‌پردازد.

همچنین نمایش «علی‌رضا» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهانپا نیز به عنوان اثر برگزیده جشنواره تئاتر ایثار به چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته که زمان اجرای آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن