استانی

ارتش در ارسال سوخت به نیروگاه مشهد و کمک به مردم تربت جام مشارکت کرد

کد خبر : 50616

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای این قرارگاه در جابجایی ۱۷۰ هزار لیتر سوخت مایع برای نیروگاه توس مشهد و همچنین توزیع غذا و بخاری برقی در تربت جام مشارکت کردند.

به گزارش صبح مشهد، امیر سرتیپ رضا آذریان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در سرمای بی سابقه اخیر با توجه به شرایط نامساعد جوی و یخبندان جاده‌های شهری و کمبود تانکر برای سوخت‌رسانی، به درخواست شرکت نفت در مشهد تانکرهای سوخت رسان فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش در چند مرحله ۱۷۲ هزار لیتر سوخت را به نیروگاه توس برای جلوگیری از افت جریان برق شهرستان مشهد منتقل کردند.

وی ادامه داد: این اقدام در موج سرما باعث جلوگیری از افت کیفیت جریان برق و قطعی در روزهای سرد منهای ۲۰ درجه اخیر شهرستان مشهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت:تیپ ۳۸ زرهی ارتش اطلاع رسانی در شهرستان تربت جام نیز در سرمای اخیر، در زمینه قطع گاز در سطح شهر و پخت روزانه غذای گرم با همکاری آستان قدس رضوی و توزیع پتو، بخاری برقی و نان همکاری کرد.

ارتش در ارسال سوخت به نیروگاه مشهد و کمک به مردم تربت جام مشارکت کرد

آذریان افزود: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در نوار مرزی شرق کشور در سرمای بیش از منفی ۲۰ درجه، در کنار مرزبانان عزیز،‌ امنیت پایدار را نیز تامین کردندو شعار “ارتش فدای ملت” را در عمل به اثبات رساندند.

خراسان رضوی از روز دوشنبه هفته گذشته، تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار گرفته که موجب کاهش چشمگیر دما در این استان شده است و سرمای هوا همچنان در این استان استقرار دارد. این سرمای بی سابقه در تربت جام باعث افت فشار گاز و قطعی گاز ۱۷ هزار مشترک شده بود که امروز گاز همه مشترکان وصل شد.

شهرستان مرزی و تلفیقی تربت‌جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و از شرق با کشور افغانستان هم مرز است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن