پایتخت فرهنگ اسلامی

آستان قدس رضوی روزانه ۲۰ هزار پرس غذا در تربت‌جام توزیع می‌کند

کد خبر : 50611

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی گفت: روزانه ۲۰ هزار پُرس ناهار و شام بین مشترکان شهری و روستایی تربت‌جام که گاز آنها به دلیل افت فشار قطع شده است توسط این نهاد توزیع می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، هادی غلامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این اقدام از دیروز، دوشنبه آغاز شده است. در هر وعده ۱۰ هزار پرس ناهار و ۱۰ هزار پرس شام بین مشترکان یادشده در شهرستان تربت‌جام توزیع می‌شود.

وی توزیع روزانه ۲۰ هزار قرص نان در تربت جام را از دیگر اقدامات انجام شده توسط آستان قدس رضوی عنوان کرد و افزود: تا زمان عادی شدن شرایط این اقدامات ادامه دارد.

مدایر امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی بیان کرد: توزیع وعده‌های غذایی بصورت کوچه به کوچه و درب منازل با کمک گروههای جهادی، بسیج و شبکه مردمی مساجد انجام می‌شود.

شهرستان مرزی و تلفیقی تربت‌جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و از شرق با کشور افغانستان هم مرز است.

خراسان رضوی از روز دوشنبه هفته گذشته، تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار گرفته که موجب کاهش چشمگیر دما در خراسان رضوی شده است و سرمای هوا همچنان در این استان استقرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن