استانی

۱.۲ میلیون لیتر سوخت به مناطق غربی خراسان رضوی ارسال شد

کد خبر : 50561

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: با توجه به کمبود و قطع احتمالی گاز، با هدف تامین نیاز سوختی شهروندان، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید از انبار شهید محمدیانی سبزوار به شهرستان های زیر پوشش این منطقه در غرب خراسان رضوی ارسال شد.

به گزارش ایرنا، غلام‌محمد احمدی عصر یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این منطقه تمامی تمهیدات لازم را برای سوخت رسانی در شرایط بحران اندیشیده بود چنانکه در ۲ روز ابتدایی بحران ایجاد شده ۸۰ هزار لیتر نفت سفید برای مصارف خانگی، اماکن مذهبی و نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی در شهرستان سبزوار تامین شد.

وی افزود: همچنین ۳۶۰ هزار لیتر نفتگاز برای استفاده واحدهای مرغداری، گلخانه ها و نیز سالن های ورزشی، به منظور اسکان موقت و سازمان های خدماتی، امدای و انتظامی شهرستان سبزوار توزیع شد.

احمدی گفت: به منظور ذخیره سازی و جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی برای شهروندان در صورت بروز قطعی شبکه گاز، ۲۸۵ هزار لیتر نفت سفید و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز به شهرستان های زیر پوشش منطقه شامل بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد ارسال شد.

وی افزود: با توجه به قطعی گاز در برخی محله های شهرستان سبزوار از جمله توحیدشهر و مناطق علمدار، بقراط و محله بهاران، بلافاصله واحدهای سیار سوخت رسانی در موقعیت های مذکور مستقر شده و تا پاسی از شب اقدام به توزیع نفت سفید به ساکنان این محلات کردند.

۱.۲ میلیون لیتر سوخت به مناطق غربی خراسان رضوی ارسال شد

وی ادامه داد: در این ۲ روز ۵۱ تن گاز مایع نیز از طریق تاسیسات و شرکت های موزع گاز مایع در منطقه توزیع شد و هیچ مشکلی در راستای تامین و توزیع سوخت در منطقه نداریم و ذخیره سازی لازم به منظور گذر از شرایط بحران صورت گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: با پایش لحظه به لحظه شهرستان های زیر پوشش منطقه، در شرایط اضطرار سوخت رسانی به صورت سیار و در اسرع وقت صورت می گیرد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب دو ناحیه سبزوار و بردسکن، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن