شهری

هرگونه قطعی گاز در مشهد تکذیب شد

کد خبر : 50503

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت:تاکنون با افت فشار گاز مواجه نشده‌ایم؛ اما اگر هم استانی‌ها نسبت به مصرف گاز صرفه‌جویی نکنند، افت گاز خانگی محتمل است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، محسن نجات با بیان این مطلب که سردترین شهر کشور فریمان با درجه منفی ۲۸ گزارش شده اظهارداشت:در حال حاضر سردترین شهر و مرکز استان در سراسر کشور متعلق به خراسان رضوی و شهرهای فریمان و مشهد است اما خوشبختانه با اقدامات از پیش تعیین شده، تاکنون جز سرما، مشکل دیگری نداشتیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه شب گذشته ۳۴۸ نفر از هم‌وطنان در قالب ۹۲ خودرو در جاده‌های خراسان رضوی گرفتار شده بودند که با کمک دستگاه‌های امدادرسان به آن‌ها خدمت رسانی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون با افت فشار گاز مواجه نشده‌ایم؛ اما اگر هم استانی‌ها نسبت به مصرف گاز صرفه‌جویی نکنند، افت گاز خانگی محتمل است.

نجات با بیان این مطلب که گاز ۳۰ درصد از اداراتی که موضوع خاموشی را جدی نگرفته‌اند قطع می‌شود ادامه داد:دغدغه‌ زیادی در زمینه افت فشار گاز در سطح استان داریم لذا اداراتی که موضوع خاموشی سیستم گرمایشی را رعایت نکردند، گاز این دستگاه‌ها قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه شبکه گازرسانی مشهد پایدار است عنوان کرد: احتمال قطع موردی گاز منازل به دلیل سرمای شدید هوا مطابق اعلام روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، باتوجه به سرمای شدید به دلیل اختلال عملکرد رگولاتور وجود دارد و شهروندان می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز موضوع را اطلاع دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: به دلیل وسعت و مدت جبهه هوای سرد فعلی، مشارکت فعالانه و مسئولانه همه مردم در رعایت الگوی مصرف درست گاز طبیعی و خاموش کردن حداقل یک بخاری در هر منزل برای کمک به پایداری جریان گاز مناطق دور افتاده ضروری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن