اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

تولیت آستان قدس: خانواده شهدا سرمایه ایران اسلامی هستند

کد خبر : 50378

تولیت آستان قدس رضوی گفت: خانواده معظم شهدا اسوه صبر و استقامت در راه اسلام و سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری آستان قدس رضوی، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با خانواده شهیدان “انگیزه” و “عدالتی خدابنده” که هر کدام در دفاع مقدس سه شهید تقدیم انقلاب و کشور کردند، افزود: همه مدیون خون پاک شهیدان و صبر خانواده معظم شهدا هستیم.

وی بیان کرد: فرزند صالح محصول تربیت صحیح والدین است و در امر تربیت فرزندان مادر نقشی بسیار مهم‌ و اثر گذار دارد.

حجت الاسلام مروی با اشاره به نقش مؤثر ام البنین(س) در تربیت حضرت ابوالفضل(ع)، بیان کرد: حضرت قمر بنی هاشم(ع) تحت تربیت مادری همچون حضرت ام البنین(س) پرورش یافت. شهیدان والامقام نیز در پرتوی تربیت مادرانی دلسوخته و پیرو حقیقی اسلام تربیت یافته‌اند.

در این دیدارهای جداگانه، خانواده شهیدان «انگیزه» و «عدالتی خدابنده» به بیان خاطره حضور چندسال پیش رهبر معظم انقلاب در منزل خود، نحوه اعزام شهدا و بیان روحیه مؤمنانه و صالحانه فرزندان شهید خود  پرداختند.

خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده را در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن