شهری

مهم‌ترین و اثرگذارترین رویداد شهری مشهد، نشان مشهدالرضا

کد خبر : 56530

رئیس اداره فرهنگ میزبانی شهرداری مشهد گفت:نشان مشهدالرضا مهم‌ترین و اثرگذارترین رویداد شهری مشهد می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، سلمان آل حسن در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نشان مشهد الرضا(ع) اظهار کرد: برای ارتقای سطح تعاملات اجتماعی در یک جامعه نیازمند الگو هستیم تا مردم بدانند چگونه در تعاملات اجتماعی مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: نشان مشهد الرضا(ع) به دنبال الگوسازی برای شهروندان است و هدف گذاری برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند در جامعه کار خوبی را انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ میزبانی شهرداری مشهد ادامه داد: شورای راهبردی نشان مشهدالرضا(ع) فعالیتهای نخبگان و افراد موثر در شهر مشهد را به هشت عرصه اصلی، ایثار، شهادت و مقاومت، زیارت و خدمت به زائر، ورزش و سلامت، علمی و فناوری، اقتصاد و سرزمایه گذاری، بهداشت درمان و محیط زیست، فرهنگی و هنری و اجتماعی تقسیم کردند.

آل حسن بیان کرد: این هشت عرصه تمام حوزه فعالیتهای شهروندان را پوشش می دهد تا در آینده شهر سهیم باشند.

وی با بیان اینکه شناسایی و اهدای نشان مشهد الرضا(ع) پایان کار ما نیست، افزود: مهم ترین کار ما بعد از معرفی برگزیدگان نشان مشهد الرضا(ع) آغاز می شود و آن برنامه های ترویجی، الگوسازی و جریان سازی دبیرخانه نشان مشهد الرضا(ع) است.

رئیس اداره فرهنگ میزبانی شهرداری مشهد یادآور شد: به مناسبت روز مشهد برگزیدگان نشان مشهد الرضا(ع) را در مراسم اختتامیه مفتخر به دریافت نشان می شوند.

آل حسن تصریح کرد: استمرار این فرآیند و معرفی الگوهای شهر در عرض چند سال آینده این رویداد را تبدیل به یکی از مهم ترین رویدادهای جامع و اثرگذار شهر مشهد می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن