ورزشی

آن‌چه در مراسم معارفه کریس رونالدو در مرسول پارک گذشت

کد خبر : 50322

برایم مهم نیست که درباره انتقالم چه می‌گویند

صبح مشهد– کریس رونالدو فوق‌ستاره فوتبال جهان که همیشه مدعی بود فوتبالش را در اوج و با حضور در یک تیم بزرگ به‌پایان خواهد رساند بالاخره بعد از عقد قرارداد با النصر در مراسم معارفه با هواداران این باشگاه شرکت کرد. مراسمی که با برگزاری‌اش باعث شد همه دنیا باور کنند کار کریس و النصر تمام شده است. کریس که با این قرارداد به پردرآمدترین ورزشکار جهان تبدیل شد در مراسم معارفه‌اش با اظهاراتی که داشت، نشان داد می‌خواهد بابت قرارداد سنگینی که با النصر بسته سنگ‌تمام بگذارد. هرچند حدود دو سال قبل مراسم معارفه مسی در پاریس آن‌هم در شرایط کرونایی خیلی سروصدا کرد اما این معارفه را باید خاص‌ترین معارفه فوتبالی بدانیم که حتی از برخی پلتفرم‌های داخلی هم پخش زنده داشت.

می‌خواهم چالشی جدید در آسیا را تجربه کنم
کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود در باشگاه النصر عربستان گفت: «کار من در اروپا به پایان رسید. من هر چیزی را که می‌خواستم ،بردم و توانستم به‌دست آورم. در مهم‌ترین باشگاه‌های اروپا بازی کردم و حالا می‌خواهم یک چالش جدید را تجربه کنم». وی ادامه داد: «برایم مهم نیست که درباره انتقالم به عربستان چه می‌گویند. من از این انتقال راضی و خوشحال هستم. به تصمیمم افتخار می‌کنم و می‌خواهم چالشی جدید در آسیا را تجربه کنم».

به شکستن رکوردها ادامه می‌دهم
بازیکن جدید النصر ادامه داد: «انتقال به عربستان برایم پایان کار نیست. لیگ عربستان بسیار رقابتی است و من از این موضوع آگاهم». وی ادامه داد: «من بازیکنی منحصربه‌فرد هستم. تمام رکوردها را شکستم و این جا هم به شکستن رکوردها ادامه خواهم داد». رونالدو اظهار کرد: «من پیشنهادهای زیادی از برزیل، پرتغال، آمریکا و استرالیا داشتم ولی به النصر قول داده بودم که این جا بیایم و برای همین پای قولم ایستادم».

در مراسم رونمایی از کریستیانو رونالدو او همراه مسلی آل‌معمر رئیس باشگاه وارد ورزشگاه مرسول پارک شد، در حالی که نامزدش جورجینا رودریگس همراه فرزندانش بعد از او و با خودرویی جداگانه وارد ورزشگاه شدند.

عربستان تنها تیمی بود که آرژانتین را بُرد
کریس در بخش دیگری از این مراسم متلکی غیرمستقیم هم به مسی انداخت،(با اشاره به باخت آرژانتین از عربستان) او گفت: «خیلی از مردم صحبت می‌کنند و نظر می‌دهند، ولی درباره فوتبال چیزی نمی‌دانند. فوتبال در ۱۰، ۱۵ سال گذشته متفاوت شده و همه تیم‌ها خیلی آماده‌اند. این را در جام جهانی دیدیم. فراموش نکنید تنها تیمی که توانست قهرمان جهان را ببرد عربستان بود. ساده نیست که بازی‌ها را ببرید. تغییرات فوتبال متفاوت شده است. صادقانه بگویم، من خیلی برایم مهم نیست که نظر مردم چیست. من مسئولیت دارم که ذهنیت خودم را عوض کنم ولی مسئولیت این را ندارم که ذهنیت مردم را عوض کنم. می‌دانم که لیگ این جا به‌شدت رقابتی است. شاید مردم ندانند، ولی من بازی‌های زیادی را دیدم».

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن