استانیاسلاید شو

‍ مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی:

۳۱۰۰ واحد مسکونی در قالب ۴ پروژه برای مددجویان کمیته امداد استان ساخته می شود

کد خبر : 50316

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در پروژه های امام رضا(ع)، پنجتن، سادات و صالح آباد در استان، ساخت واحد های مسکونی برای مددجویان در حال اجراست که تا پایان سال حدود ۱۲۰۰ مددجو صاحب خانه می شوند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد صحرایی با اشاره به خدمات کمیته امداد استان در حوزه مسکن بیان کرد: کمک به احداث و تکمیل مسکن، خرید مسکن و تعمیرات مسکن و احداث فضاهای جانبی مانند احداث حمام و سرویس بهداشتی و لوله کشی گاز بخشی از این خدمات است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: در احداث و تکمیل، بر اساس پیش بینی ها ۲۷۲۶ واحد باید احداث و تکمیل شود که با پیگیری و دو تفاهم نامه منعقد شده تا الان ۳۱۰۰ واحد مسکونی از پیکنی تا تحویل اجرایی شده است و که بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

وی گفت: در برنامه سال پیش بینی خرید ۳۸۰ واحد مسکن انجام شده و تا کنون ۱۸۵ واحد مسکن خرید و تحویل مددجویان شده است و ۵۰ واحد نیز مسکن در حاشیه شهر مشهد خریداری شده است و طی هفته آینده تحویل خواهد شد.

صحرایی ابراز داشت: در حوزه تعمیرات مسکن پیش بینی ۳۱۷۶ مورد بوده که از این تعداد حدود ۸۰۰ مورد تاکنون اقدام شده و حدود ۲۵ درصد کار انجام شده و بقیه نیز در مرحله اجرا می باشد.

وی بیان کرد: در احداث و تکمیل مسکن ، بر اساس تفاهم نامه بنیاد علوی تا مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان و تفاهم نامه سپاه تا مبلغ ۶۰ میلیون تومان کمیته امداد بلاعوض می تواند کمک کند و تا ۵۰ میلیون تومان برای وام صندوق قرض الحسنه از صندوق امداد ولایت پرداخت می شود.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار داشت: برای تعمیرات مسکن مبلغ ۱۵ میلیون تومان بلاعوض و حدود ۳۰ میلیون تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجو وام پرداخت می شود.

وی بیان کرد: برای لوله کشی گاز ۲۱۰۰ واحد برنامه ریزی شده است که برای هر مورد لوله کشی ۶ میلیون تومان بلاعوض با مشارکت شرکت گاز پرداخت می شود و تا ۲۵ میلیون تومان بر اساس بُعد و نیاز خانوار به مددجویان از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت وام پرداخت می گردد همچنین در ساخت حمام و سرویس بهداشتی تا مبلغ ۱۵ میلیون تومان بلاعوض و ۳۰ میلون تومان وام پرداخت می گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن