اخبار مهماسلاید شو

کشف مواد افیونی و دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی

کد خبر : 50307

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سه دستگاه خودروی سواری توسط مرزبانان این استان که قصد ورود به کشور را داشتند خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی،سردار ” مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت:مرزبانان در عملیاتی حین کنترل خودروهای عبوری به رفتار یک راننده خودروی وَن مشکوک شده که طی بازرسی به عمل آمده از خودروی وی مقدار ۳۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف می نمایند.

وی در ادامه افزود:طی عملیاتی دیگر مرزبانان مقدار ۱۰ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد از نوع شیشه و مقدار ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد از نوع هروئین را که به طرز ماهرانه ای در خودروی سمند جاساز شده بود را کشف و ضبط می نمایند.

همچنین مرزبانان این حوزه مرزی در اقدامی مشترک با فرماندهی انتظامی گناباد و با اشرافیت اطلاعاتی موفق به کشف مقدار ۱۰ کیلو گرم تریاک از خودروی سواری می شوند.

در پایان فرمانده مرزبانی استان ضمن قدردانی از تلاش مرزبانان، مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت های این فرماندهی دانست و افزود: امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن