اخبار مهم

نانوایی عرضه‌کننده نان برای دام در مشهد توقیف شد

کد خبر : 50279

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: یک واحد متخلف پخت و عرضه نان غیر از مصرف خانوار در مشهد، با رصد و پایش بازرسان و با دریافت گزارش مردمی شناسایی و توقیف شد.

علی‌اکبر نصری سرآسیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این واحد صنفی متخلف در محدوده بلوار رسالت مشهد اقدام به فروش حجم بالای نان از نوع تافتون و لواش می‌کرد که اینگونه مشتریان نانوایی، نانها را پس از خشک کردن به دامداران می فروشند.

وی ادامه داد:طی هماهنگی با کلانتری منطقه فرد مورد اشاره به کلانتری جهت مراحل قانونی تحویل داده شد.

نصری سرآسیا بیان کرد: میزان پخت واحدهای نانوایی توسط سامانه هوشمند فروش نان (نانینو) بررسی می شود، بررسیها در خصوص نانوایی هایی که عرضه خارج از شبکه داشته‌اند ادامه دارد و به محض محرز شدن موضوع گزارش بازرسی در خصوص عرضه خارج از شبکه نان تنظیم و به مراجع قضایی ارسال می‌ شود.

وی گفت: با توجه به تذکرات داده شده از طریق اتحادیه مربوطه به طرق مختلف و همچنین بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد، عرضه هرگونه نان با حجم بالا و عرضه خارج از شبکه نان منظور شده است و با متصدیان برخورد و به فراخور آن سهمیه آرد از واحد صنفی کسر می‌گردد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: هرگونه عرضه نان به غیر از مصرف خانوار که تعداد نان در هر رسته پخت (سنگک، تافتون، لواش و… ) مشخص است، از جمله نان صلواتی، نذری، هیاتها و موسسه ها فقط از طریق حواله صادره از طریق فرمانداری، جهاد کشاورزی و اتحادیه مربوطه امکان پذیر می‌باشد، ضمن اینکه کلیه حواله ها باید به اداره نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد ارائه شود.

نصری سرآسیا گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان و غیره را با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام نمایند که در اسرع وقت رسیدگی می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن