اجتماعی

علی کهنمویی، رئیس دادگاه بین المللی حقوق بشر جهان اسلام مطرح کرد:

اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اقدامی سیاسی و فاقد وجاهت قانونی است

کد خبر : 50128

زنان در کشور ما امنیت دارند چرا در قبال سه هزار و ۸۰۰ نفر کودک توسط مهاجمین در یمن شهید شدند، حرفی نمی زنید، اما برای دو سه نفری که قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران براساس قانون اعدام کرده، فریاد و عضویت ما را در کمیسیون مقام زن تعلیق می کنید!

دادستان و مدعی العموم کل ( حقوق بشر ) جهان اسلام گفت: سازمان ملل به عنوان مرکز عدالت حهانی نباید محل تسویه حساب ها ی مراکز قدرت جهانی قرار گیرد تا اعتماد و اعتبار جهانی اش تضعیف شود و این در حالی است که براساس آمار خود غربی‌ها، آمریکایی‌ها حدود ۲۰ هزار کشته جنایت‌های فجیع در سال دارند و بیش از ۱۵ درصد زنان مورد تجاوز قرار می‌گیرند؛ بعد ایران را از کمیته حقوق زنان حذف می‌کنند! برده‌داری حتی در برخی ایالت‌هایشان برقرار بوده است بعد ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند!

به گزارش صبح مشهد، علی کهنمویی افزود: تصویب قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل(اکوسوک) اقدامی سیاسی، فاقد وجاهت قانونی، برخلاف منشور و ایجاد کننده رویه‌ای نادرست در این نهاد بین المللی است و اینجانب این اقدام را محکوم کرده و ادامه این روند را امر ی خطرناک برای ملت ها و انسان هایی که قصد خودکفایی و عدم وابستگی و چپاول ثروت های خود هستند، می دانم.

رئیس اتحادیه جهانی حقوق دانان مستقل مسلمان ادامه داد: ایران در طول ده سال گذشته (از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون) دو دوره عضو کمیسیون مقام زن بوده و طی انتخابات سال گذشته نیز با آرای حداکثری (۴۳ رأی از ۵۴ عضو اکوسوک) برای سومین بار عضویت این نهاد را کسب کرده بود، لذا این اقدام مغرضانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاشی برای تحمیل خواسته های سیاسی یکجانبه و نادیده گرفتن رویه انتخابات در نهادهای بین المللی است.

علی کهنمویی پدر حقوق بشر جهان گفت: مضحک اینکه رژیم اسرائیل با سوابق سیاه جنایات سازمان یافته علیه ملت مظلوم فلسطین، با حمایت آمریکا و اذنابش عضو کمیسیون مقام زن به شمار می رود!

وی اضافه کرد: اگر شما خود را دوستدار ملت ایران می دانید پس چرا تحریم های ظالمانه بخصوص علیه کودکان. زنان کهنسالان و.. بر نمیدارید که بر اساس قوانین خود سازمان ملل جنایت علیه بشریت هم محسوب میشود و این مهم مورد تایید خانم الینا دوهان گزارشگر ویژه سازمان ملل نیز قرار گرفته و خود یک سند مستحکم بین المللی است.

کهنمویی ادامه داد: کسانی که رسما ناقض حقوق زنان ایرانی هستند، امروزه ادعای دفاع از حقوق زنان دارند و این لاف سیاسی فاقد جایگاه حقوق بشری است و به نظر می رسد شما در جایگاه محاکمه جهانی هستید نه مدافع آن و تمام اقدامات خبیثانه آمریکایی ها صرفا ترس از پیشرفت های روز افزون ملت بزرگ ایران است ولاغیر .

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای بزرگی در حوزه پیشرفت زنان داشته و بدیهی است بعد از این نیز زنان ایران مسیر پیشرفت و ترقی را بر مبنای ارزش های ایرانی اسلامی طبق شریعت و دین مبین اسلام ادامه خواهند داد. و لذا اجازه ندارید برخلاف دین مقدس اسلام اقدام نمائید والا اقدام متقابل برای مسلمانان هم محفوظ است، هر چند در تماس های اخیر اینجانب با عالیجناب پاپ فرانس، کارشکنی و اقدام شما محکوم شده که این خود نیز دلیل دیگری دال بر فاقد وجاهت بودن اقدامات امریکایی ها به شمار می رود.

علی کهنمویی دبیرکل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشرامت واحده جهان اسلام

-رونوشت :

۱-معاونت ارزشیابی و نظارت بر عملکرد دولت ها و نهاد های سیاسی سازمان حقوق بشر امت واحده جهان اسلام در زمینه رعایت مصادیق حقوق بشر.

۲-معا‌ونت امور سران و بزرگان جهان اسلام

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن