استانی

با حفر و تجهیز یک حلقه چاه عملی شد:

افزایش ضریب تامین آب شرب در شهر چناران

کد خبر : 43481

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب چناران ضریب تامین آب شرب در این شهر با حفر یک حلقه چاه افزایش یافت.

به گزارش صبح مشهد، “مسعود افروند” در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این چاه با دبی ۲۸ لیتر برثانیه ، عمق ۲۲۰متر و ۸۵۰متر خط انتقال و ۵۵۰ متر شبکه برق ، ۳۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

وی افزود: توان تولید آب در شهر چناران با احتساب این چاه و هشت حلقه چاه موجود ، به حدود ۲۰۰ لیتر برثانیه رسید.

وی با بیان اینکه امور چناران به ۲۷هزارو ۵۰۰ مشترک در سه شهر و ۶۵روستا خدمت رسانی می کند ، از حفر یک حلقه چاه رزو به عمق ۱۵۰متر واعتبار پنج میلیارد ریال در شهر سیدآباد خبرداد و اظهار داشت: چاه منطقه ییلاقی دهنه اخلمد در شهرستان چناران هم با سرمایه گذاری ۹۰۰میلیون ریال (مشارکت مردم و اعتبارات آبفا استان) مهندسی مجدد شد.

وی با اشاره به حفر و تجهیز یک حلقه چاه در روستای غیر تحت پوشش “شیخانلو” با کمک امورشهرستان و مشارکت شورای روستا افزود: همزمان با اجرای این پروژه نسبت به تعمیر مخزن هوایی ذخیره آب روستا نیز اقدام شد.

“مسعود افروند” همچنین اصلاح و توسعه دو کیلومتر شبکه در شهرها و روستاها ، تعویض تابلو برق سه مجتمع روستایی و نصب شش دستگاه کنتور بر روی خروجی مخازن ذخیره آب شهرستان را خاطر نشان کرد و گفت: کلیه دستگاه های کلر زن گازی امور چناران در راستای اهداف پدافند غیرعامل با دستگاه های تزریق آب ژاول جایگزین شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن