استانی

صدور اسناد مالکیت خراسان رضوی ۲۹ درصد افزایش یافت

کد خبر : 49135

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۵۴ هزار و ۷۲۰ هزار سند مالکیت تک برگ در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۹ درصد افزایش یافته است.

محمد نخعی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این تعداد صدور اسناد مالکیت حدود هشت درصد کل اسناد مالکیت صادره کشور در نیمه نخست سال جاری را تشکیل می دهد که سبب کسب رتبه دوم کشور پس از استان تهران برای این اداره کل شده است.

وی با بیان این که از مجموع این اسناد، ۲۳ هزار و ۴۶۶ سند مالکیت از دفترچه ای به تک برگ تبدیل شده است افزود: بر اساس ماده ۱۱ قانون حدنگار، ارائه خدمات ثبتی به اسناد مالکیت دفترچه ای پایان یافته است و از این پس ارائه هرگونه خدمات ثبتی به تعویض این اسناد منوط شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی این اداره بیش از چهار هزار و ۷۹۶ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال از معوقات بانکی استان در ۶ ماهه نخست امسال وصول و به چرخه اقتصادی استان بازگشته که افزایش ۸.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

نخعی افزود: در این مدت ۴۴۳ مزایده در ادارات اجرای اسناد رسمی استان خراسان رضوی برگزار شده است که با ۲۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشترین تعداد مزایده انجام شده پس از تهران در کشور بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن