اخبار مهم

ماجرای ازدواج موقت پسر ۳۳ ساله مشهدی با ۱۵ زن بیوه پولدار/با چرب زبانی زنان مطلقه را فریب می دادم!

کد خبر : 34309

من در این سرقت ها نقش اساسی نداشتم فقط با چرب زبانی زنان مطلقه را فریب می دادم و سپس زمینه های سرقت در مراسم عقدکنان صوری را فراهم می کردم تا…
به گزارش صبح مشهد به نقل از شهدای ایران زن ۴۳ ساله ای که به «خاله» معروف است و به اتهام سرقت های متعدد طلا و جواهر و اموال عروس ها در مراسم عقدکنان صوری، توسط ماموران کلانتری شاندیز دستگیر شده است به بیان ماجرای سرقت های مرموز پرداخت و به مشاور کلانتری گفت: من در اماکنی مانند آرایشگاه های زنانه و یا هنگام برگزاری جشن های گوناگون، برخی زنان مطلقه را شناسایی می کردم و با آن ها طرح دوستی می ریختم. وقتی پس از مدتی رفت و آمد و تعریف و تمجید از آنان مبنی بر این که همسرانشان خیلی بدسلیقه بودند که نتوانسته اند با چنین زنان مهربان و زیبایی زندگی کنند، اطلاعات بیشتری از وضعیت خانوادگی و مالی آنان به دست می آوردم و در این میان به زنانی که از تمکن مالی برخوردار و یا شاغل بودند پیشنهاد می کردم با جوان خوش تیپی که او را به عنوان دکتر یا مهندس معرفی می کردم ازدواج کنند. سپس زمینه آشنایی جوان ۳۳ ساله ای به نام امیر را که از آشنایانم بود با آن ها فراهم می کردم. امیر هم در حالی که وانمود می کرد جوان پولداری است با پوشیدن کت و شلوار شیک و به دست گرفتن کیف سامسونت و با یک خودروی مدل بالای گران قیمت که به امانت می گرفت، با آن ها قرار ملاقات می گذاشت و پس از مدت کوتاهی گفت وگو با آن ها توافق می کرد تا زمان جلب رضایت پدر و مادرش در یک مکان مذهبی صیغه محرمیت جاری کنند. سپس من وارد ماجرا می شدم و از عروس خانم ها می خواستم برای آبروداری و جلب اعتماد خانواده امیر، در مراسم خطبه خوانی، خودشان را با طلا و جواهرات زینت بدهند، اما وقتی به مکان مذهبی می رسیدیم از عروس و داماد می خواستم که همه پول ها و مدارک و اموال باارزش را داخل خودروی داماد بگذارند تا از دستبرد در امان باشد.

در این هنگام وقتی همه ما در محل قرار حاضر می شدیم فرد دیگری که کلید یدکی خودروی داماد را داشت به راحتی همه اموال عروس و داماد را سرقت می کرد. سپس داماد با این بهانه که شناسنامه اش را فراموش کرده است مراسم عقد را برهم می زد و عقد را به روز بعد موکول می کرد اما وقتی همه ما به محل پارک خودروی داماد می رفتیم ناگهان متوجه دستبرد می شدیم ولی چون همه ما از ابتدا همراه عروس بودیم هیچ کس به داماد یا من شک نمی کرد و بدین ترتیب حدود ۱۲مورد در مشهد و ۳ مورد هم در منطقه طرقبه و شاندیز با همین شیوه اموال عروس ها را ربودیم که در آخرین مورد عروس به خاطر این که اموال زیادی از دست داده بود به پلیس شکایت کرد و ماموران انتظامی هم بلافاصله به سراغ من آمدند، اما الان متوجه شدم که من هم فریب خورده ام و جوانی که کلید یدکی خودروی امیر را داشت متواری شده است. شایان ذکر است: به دستور سرهنگ عباس صارمی ساداتی (فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز) تلاش ماموران انتظامی برای ریشه یابی پرونده سرقت از زنان مطلقه ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن