استانی

نیکوکار اهل تربت حیدریه به ۵۹ دانشجوی این شهرستان کمک هزینه تحصیلی داد

کد خبر : 49025

کارشناس مسوول روابط عمومی بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: خیر نیک اندیش “مهدی مروج‌تربتی” به ۵۹ دانشجوی جدید همه رشته های تحصیلی تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه برای سومین سال متوالی کمک هزینه تحصیلی و جایزه داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، آرزو علومی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عضو اصلی هیات امنای بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه برای ۵۹ نفر از دانشجویان دارنده رتبه‌ زیر هزار تمام گروه‌های آزمایشی مبلغ ۱۷۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان وجه نقد با هدف نخبه پروری برای آینده این شهرستان به حساب ۳۳ دانشجوی پسر و ۲۶  دانشجوی دختر واریز کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۳ نفر از قبول شدگان تربتی سایر دانشگاه‌های ایران بودند که مبلغ ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان جایزه تحصیلی برای هر نفر واریز شد و ۶ نفر هم از قبول شدگان دانشگاه‌های تربت‌حیدریه بودند که مبلغ  ۹ میلیون تومان جایزه تحصیلی برای هر نفر واریز شد.

کارشناس مسوول روابط عمومی بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:مروج‌تربتی همچنین پارسال به حساب ۴۱ دانش‌آموز دارنده رتبه کمتر از هزار آزمون سراسری مبلغ ۹۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان واریز کرد.

علومی  افزود:سال ۱۳۹۹ نیز شهرستان تربت‌حیدریه ۵۶ نفر دانش‌آموز داشت که موفق شده بودند رتبه کمتر از هزار را در رشته های گوناگون کنکور سراسری کسب کنند که مبلغ جایزه تحصیلی آنان ۱۸۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بود که این عضو بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه به حسابشان واریز کرد.

به گزارش ایرنا شهریور ماه گذشته وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی “مهدی مروج‌تربتی” نیکوکار تربتی را به عنوان عضو حقیقی هیات امنای دانشگاه‌های استان خراسان رضوی منصوب شد.

طبق حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی مروج تربتی هم اکنون برای مدت چهار سال عضو هیات امنای دانشگاههای تربت‌حیدریه و نیشابور و مجتمع‌های عالی گناباد و تربت جام و مرکز آموزش عالی کاشمر است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن