یادداشت روز

‍به بهانه اغاز انتصابات« قلندرشریف» ونگاه ارزشمندش به درون ابرسازمان شهرداری مشهد ؛

آقای شهردار! لطفاًباهمین فرمان به پیش بروید

کد خبر : 53216

نویسنده: رضا پورمنفرد

صبح مشهد- باحکم محمدرضا قلندر شریف،شهردارمشهدمقدس شاهدسه انتصاب جدید درابرسازمان شهرداری مشهد بودیم.انتصاباتی که علیرغم پیش بینی برخی از افراد ومحافل مبنی برسیاسی بودن آنها ،خوشبختانه بانگاه و رویکرد تخصص محور شهردار جدید مشهدالرضا علیه السلام همراه بود.

محمدرضا قلندرشریف که برای نخستین بار از بدنه این مجموعه خدوم وزحمت کش به عنوان کلیددار شهربهشت انتخاب شده است ثابت کرد برای مجموعه‌ای که سالها در آن ضمن کسب تجربه ،زحمات زیادی راهم درقالب شهردار منطقه و… متحل شده، ارزش ویژه ای قائل است وبه بدنه متخصص ،توانمندومطمئن وکاربلد آن نگاه واعتماد ویژه‌ای دارد.

سرمایه های انسانی مدیریت شهری مشهد که سالها براثر نگاه غیرتخصصی و سیاسی مدیران ومتولیان حاکم به ویژه دردوره شورای پنجم شدیدا آزرده خاطر وبی انگیزه شده بودند باانتصابات روز گذشته شهردار قلندر شریف که تجلی شعار ایشان مبنی بر نگاه ویژه به داشته های ارزشمندومتخصصان درون سازمان بود ،بسیار به آینده روشن ،امیدوارشدند.

انتصاباتی که درآن شهردار مشهد یک استاد دانشگاه فرهیخته ،متخصص،انقلابی،باسابقه درخشان در حوزه های علمی و تجربه یک دوره عضویت در شورای اسلامی شهر مشهد؛جناب آقای «دکتر محمد سهیلی »را به سمت مشاور عالی خوددرحوزه های مهم و استراتژیک برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه های انسانی ،مالی و پشتیبانی انتخاب نمود ودرکنار این شخصیت علمی و اجرایی باتجربه ،یک جوان فرهیخته با تجربیات موفق وچهره ارزشی و انقلابی به نام «جمال حسن بارانی»را سکاندار جدید معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری مشهد نمودکه سابقه‌ سالها مدیریت موفق درهمین حوزه را درکوله بار خود دارد.

سومین انتصاب قلندرشریف نیزبه حوزه مهم بازرسی برمی گردد ،جایی که یکی از نیروهای توانمند وخوش سابقه این مجموعه مهم به نام «حسین اکران»به عنوان مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد مقدس منصوب شد.

۳۰خرداد۱۴۰۲نقطه عطفی در حوزه مدیریت شهری مشهد بود و نقطه آغاز اتفاقاتی خوش و ماندگار برای سرمایه های ارزشمند اما مظلوم مدیریت شهری مشهد الرضا علیه السلام که ضمن تشکر وخداقوت ویژه به شهردار عزیز و سخت کوش و متخصصمان ،امیدواریم با ادامه همراهی وحمایت شورای اسلامی شهر مشهد (که تعداد قابل توجهی از اعضای محترم آن نیر سابقه حضور و فعالیت در شهرداری مشهد را دارند) انتصابات دیگر این ابرسازمان نیز بانگاه کامل به توان وتخصص سرمایه های داخلی باشد تا شاهد افزایش انگیزه واحیای روحیه خدشه دار شده بدنه مظلوم ،دلسوز وکاربلد بواسطه نگاه به بیرون گذشتگان باشیم.

وجمله پایانی اینکه؛اقای مهندس قلندر!بااین تدابیر ارزشمندونگاهی که به درون مجموعه دارید مطمئن باشید همه ما همکاران شما محکم و استوار همراهتان هستیم وبرای موفقیتتان که سربلندی تک تک مانیزهست،ازهیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد،پس قطار تغییراتتان راباهمین فرمان نگاه به درون به پیش برانید که قطعا به سرمنزل مقصود رهنمون خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. دوست عزیز به نظرم خیلی تعریف تمجید بی اساس کردید و احتمالا شما گزارشگر محترم از افراد منتفع باشید. معاون برنامه ریزی از کارمندان معاونت فرهنگی است و جناب سهیلی هم نسبت به سرمایه انسانی و مبحث استراتژیک زیاد آشنا نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن