شهری

تنها با گذشت دو ماه از آغاز اجرای پروژه؛

عملیات اجرای ۳ پارک خطی منطقه شش روی خط پیشرفت

کد خبر : 50053

شهردار منطقه ۶ شهرداری مشهد گفت: عملیات احداث سه پارک خطی منطقه با درصد پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال انجام است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از  روابط عمومی منطقه شش شهرداری مشهد، کاظم یزدان مهر اظهار داشت: عملیات اجرای پروژه احداث بوستان خطی عماریاسر حدود دو ماه پیش با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: این پروژه به مساحت ۱۵ هزار مترمربع، از عمار ۱۴ آغاز شده و تا بلوار شهید دارایی ادامه دارد و هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی در مراحل پایانی و اجرای کاشت گونه است.

شهردار منطقه شش یادآور شد: عملیات احداث پارک خطی دیگری نیز در حاشیه بلوار حر در شهرک شهید باهنر به وسعت ۲۰ هزار مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است که فاز اول آن تا پایان پاییز سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی مربوط به پارک خطی شهید دارایی نیز با ۶۶۰۰ مترمربع مساحت، با پیشرفت ۹۸ درصدی در حال اجراست و تا آخر آذرماه به پایان می‌رسد.

شهردار منطقه شش با بیان اینکه در این پارک ۲ مجموعه بازی کودکان نیز نصب شده است تصریح کرد: برای احداث این پارک مبلغی بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مهدس یزدان مهر با اشاره به اینکه پارک‌های خطی در بهبود منظر شهری و افزایش سرانه فضای سبز در سطح منطقه نقش موثری دارند بیان داشت: در سال جاری، با بهره‌برداری از ۳ پارک خطی شهید باهنر، شهید دارایی و عماریاسر، بیش از ۴ هکتار به سرانه فضای سبز منطقه افزوده خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن