اسلاید شوشهری

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد خبر داد:

افزایش ۷۰ پرواز فوق‌العاده به فرودگاه مشهد در پایان ماه صفر

کد خبر : 48883

خراسان رضوی مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد از اضافه شدن ۷۰ پرواز فوق‌العاده به این فرودگاه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، حسن جعفری در گفت‌وگو در خصوص میزان افزایش پروازهای فوق‌العاده به مشهد در ایام پایانی ماه صفر اظهار کرد: تاکنون ۷۰ پرواز فوق‌العاده به فرودگاه مشهد برای روزهای پایانی ماه صفر اضافه شده و احتمال دارد تا روزهای آتی پروازهای بیشتری نیز اضافه شود.

وی افزود: مسافران در این پروازها بلیت رفت و برگشت خریداری کرده‌اند و مشکلی برای بازگشت از مشهد نخواهند داشت.

هفته گذشته فرودگاه مشهد از فروش تمامی بلیت‌ پروازها به سمت مشهد خبر داده و اعلام کرده بود این فرودگاه آمادگی خود برای برقراری پروازهای فوق‌العاده را به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده و نهایت همکاری را با آن‌ها خواهد داشت.

این در حالی است که پیش‌بینی شده بیش از ۶ تا ۸ میلیون زائر در دهه پایانی صفر وارد مشهد شوند که این میزان مسافر با ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد و ظرفیت اسکان این شهر همخوانی ندارد.

همچنین ظرفیت اماکن اقامتی رسمی مشهد در ۳ روز پایانی ماه صفر به طور کامل تکمیل شده است و مطابق گفته معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان رضوی نیز مکان‌های اقامتی در اطراف حرم رضوی تقریبا تکمیل شده و محل‌هایی که در مسافت دورتری از حرم رضوی قرار دارند، امکان پذیرش زائر خواهند داشت.

منبع: ایسنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن