شهری

رفع نواقص شناسایی شده پس از بازدید میدانی با دوچرخه توسط شهردار منطقه یک

در راستای بازدید شهردار منطقه یک صورت پذیرفت؛

درراستای بازدید دوچرخه ای شهردار منطقه یک و شناسایی ایرادات مربوطه، عوامل اجرایی در حوزه های عمران، حمل ونقل و فضای سبز منطقه یک در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به رفع نواقص مذکور نمودند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه یک مشهد مقدس، جواد مسلم با بیان این خبر اظهار داشت: بازدید با دوچرخه علاوه بر اینکه باعث گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه و رکاب زنی به عنوان وسیله حمل ونقل پاک و ارزان میگردد، باعث می شود ایرادات و نواقص مربوطه نیز بهتر شناسایی و در جهت رفع نقص آنان اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و طی بازدیدی که با دوچرخه به همراه همکاران محترم از سطح منطقه صورت پذیرفت، بیش از ۲۸ مورد از این نواقص که شامل مرمت پیاده رو، اصلاح جوی و جدول، احداث رمپ، لکه گیری آسفالت، آشکارسازی علائم ترافیکی با استفاده از شبرنگ، جمع آوری باقیمانده بولارد، جابجایی باغچه و نصب دریچه بر روی باغچه های در مسیر و …. شناسایی و همکاران حوزه اجرایی در اداره عمران، حمل و نقل و فضای سبز در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به رفع نقص این موارد نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا