اسلاید شوشهری

شهردار مشهد:خدمت رسانی به زائران امام هشتم خط قرمز ماست

کد خبر : 48779

شهردار مشهد گفت: شهرداری یک دستگاه صددرصد خدماتی است و هیچ محدودیتی برای خود در خدمت رسانی قائل نیست و خط قرمز ما در مشهد نیز خدمت رسانی مناسب به زائران امام هشتم(ع) است.

به گزارش صبح مشهد، سید عبدالله ارجائی روز جمعه و در مانور خدمت رسانی به زائران رضوی دهه آخر ماه صفر افزود: فلسفه ذاتی کار شهرداری، ایجاد آرامش و آسایش و رفاه برای مردم است و در این امر شهرداری نیز در فضایی مشارکتی و در هر ساحتی که دولت محترم صلاح بداند اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز وحدت خوبی در سطح استانی و ملی برای خدمت به زائران امام هشتم (ع) در حال شکل گیری است و این در جلسات هماهنگی مسوولان نمود پیدا کرده است.

شهردار مشهد با اشاره به برخی آمارها در خصوص آمادگی در امر خدمت رسانی به زائران گفت: آمارها نشان می‌دهد که ظرفیت شهر مشهد ، به اندازه خیل مشتاقانی که قرار است در این شهر حضور پیدا کنند نیست و بر همین اساس لازم است تا ظرفیت های مردمی برای خدمت به زائران پای کار بیایند.

ارجائی افزود: لازم است تا تمام نخبگان و فعالان عرصه اجتماعی و آحاد مردم شهر مشهد برای آبروداری به میدان بیایند و نشان دهند امام رضا(ع) و زائران این امام رئوف ،در شهر ما غریب نیستند.

فرماندار مشهد نیز در این مراسم گفت:نحوه خدمت رسانی به مردم در دهه آخر صفر می تواند به الگوی مناسبی در این زمینه تبدیل شود.

محسن داوری افزود: افتخار ما خدمت رسانی به مردم و زائران رضوی است و این در حالی است که به رغم برخی مشکلات در شهر مشهد ، سعی در انجام خوب وظایف خود داریم.

وی ادامه داد: در جلسات برگزار شده برای خدمت رسانی ، شاهد هستیم که مدیران برای رفع مشکلات زائران و مجاوران ، تصمیم های بزرگی را اتخاذ می‌کنند و امیدواریم نتایج آن راضی کننده نیز باشد.

فرماندار مشهد گفت:در حوزه رفاهی زائران رضوی در دهه آخر ماه صفر و برای اقامت آنها، موکب های بسیاری در سطح شهر و به خصوص خیابان امام رضا (ع) مشهد در نظر گرفته شده است که ۱۰۸ موکب آن در اطراف بارگاه منور رضوی وظیفه پذیرایی و اسکان زائران را بر عهده دارند.

داوری با اشاره به کمیته های تخصصی در قرارگاه خدمت رسانی در دهه آخر صفر افزود: در کمیته اسکان تاکنون افزون بر ۶۰۰ هزار نفر اقامت روزانه فراهم شده است و تلاش می‌شود این ظرفیت افزایش یابد.

وی ادامه داد:همچنین محدودیت ترافیکی در چهار محور میدان طبرسی، شهدا، پنج‌راه و میدان بسیج به سمت حرم رضوی در نظر گرفته شده است و برای تردد افراد مسن و نیازمندان، ویلچر فراهم شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن