شهری

علوم پزشکی مشهد مطرح کرد:

هشدار اشد برخورد به متخلفان حوزه سقط جنین

کد خبر : 47578

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: سقط جنین جنایی صرفا یک تخلف عادی نیست، بلکه یک جرم و قتل محسوب می‌شود و به همه افرادی که به هر طریقی در این فرایند مشارکت کنند هشدار اَشَدّ برخورد را می‌دهیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، دکتر توکلیان با اشاره به پلمب یک مرکز متخلف که اقدام به تجویز داروی سقط جنین می کرد، افزود: این مرکز بر اساس گزارش های مردمی مورد پایش نامحسوس قرار گرفت و پس از محرز شدن تخلف برای پلمب و برخورد با مسئولان آن و معرفی به مراجع قضایی اقدام شد.

وی با اشاره به عزم جدی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برخورد با تخلفات حوزه سقط جنین تاکید کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری و اجرای درست سیاست های جمعیتی یکی از ابعاد آن برخورد قاطع با متخلفان در حوزه سقط جنین است که با کمک دستگاه های دیگر با جدیت در حال پیگیری و اقدام است. دکتر توکلیان با اشاره به این که پرونده فوق به مراجع ذی صلاح قضایی برای برخورد ارجاع داده شده است گفت: ما آماده گزارش های مردمی در این زمینه از طریق سامانه ۱۹۰ هستیم و پس از بازدید کارشناسی و احراز تخلف، برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن