اسلاید شوشهری

تغییری دیگر به نفع مردم؛

طرح کاهش بهای پارک‌های حاشیه‌ای در جلسه علنی شورا مطرح می‌شود

کد خبر : 53642

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: طرحی تهیه شده و طبق این طرح، هزینه‌های پارک حاشیه‌ای یا همان «الیت» کاهش پیدا می‌کند که تغییری دیگر، به نفع مردم است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفتگویی با بیان اینکه مردم‌محوری، رکن شاخص سیاست‌گذاری‌ها و تصمیمات شورای ششم است، اظهارکرد: در تمامی مصوبات و ریل‌گذاری‌هایی که برای شهرداری مشهد داشته‌ایم، سعی شده این رویکرد تجلی عینی و بیرونی داشته باشد.

وی گفت: اگر امروز موضوع رایگان کردن بهای خدمات ناوگان اتوبوسرانی به سرتیتر اصلی اخبار تبدیل شده، نشان‌گر این است که رفاه حال شهروندان و زائران بارگاه منور رضوی برای مدیریت شهری در اولویت قرار دارد؛ حتی اگر تصمیمی پُرچالش باشد.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به افزایش بهای خدمات پارک‌های حاشیه‌ای، افزود: این مصوبه نارضایتی و گلایه‌های بسیاری را از سوی شهروندان به همراه داشته که در نشست‌های مختلف مطرح کرده‌اند.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: برهمین اساس، طرحی تهیه شده که در جلسه آتی صحن علنی بررسی خواهد شد؛ طبق این طرح، هزینه‌های پارک حاشیه‌ای یا همان «الیت» کاهش پیدا می‌کند که تغییری دیگر، به نفع مردم است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن