اخبار مهم

تعقیب سایه به سایه باند دستبرد به خانه های مسکونی و خودروهای مدل پایین / کشف ۵۲ فقره سرقت

کد خبر : 48474

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری یک زن و ۲ مرد که از متهمان اصلی ۵۲ فقره سرقت های سریالی در مشهد بودند خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ” ابراهیم قربان زاده ” گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی از خانه های مسکونی و خودروهای مدل پایین در مناطقی از شرق شهر مشهد دستورات ویژه برای بررسی موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی باهدایت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی وارد عمل شده و پس از بررسی آخرین سرقت اعضای این باند که اعلام دستبرد به خانه ای مسکونی بود و تحقیقات اولیه تیم تجسس کلانتری میرزاکوچک خان مشهد، به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به ترسیم چهره فرضی یکی از عاملان اصلی سرقت و شناسایی متهم شد.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی با ردزنی های گسترده ، متهم که اهل استان دیگری بود را با اقدامی غافلگیرانه در مشهددستگیر کردند.

وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه با معرفی یک زن و مرد جوان که همدستش بودند، اعتراف کرد در آخرین سرقت با ورود به خانه ای مسکونی ، وسایل و قطعات خودروی سواری پارک شده درداخل پارکینگ و وسایل از داخل خانه ۲ دستگاه تلویزیون ، یک دستگاه چرخ خیاطی و مقادیری طلا سرقت کرده است.

سردار قربان زاده خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی ۲ همدست دیگر متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری وسایل سرقتی ۲ دستگاه خودروی مسروقه کشف کردند.

رمزگشایی از ۵۲ فقره سرقت:
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: تحقیقات کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی از متهمان منجر به شناسایی و دستگیری ۶ مالخر اموال مسروقه شد و اعضای این باند تا کنون به ۵۲ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار قربان زاده با تشکر از اقدام ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در پی گیری این پرونده گفت: بررسی این سرقت ها حاکی از آن است که متهمان به خانه های مسکونی بدون تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت ها و همچنین خودروهای مدل پایین دستبرد می زدند که در این باره نقش شهروندان در پیشگیری از وقوع سرقت ها بسیار مهم و تعیین کننده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن