شهری

رییس شورای شهر مشهد: دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم شبانه‌روزی تلاش می‌کند

کد خبر : 48272

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دولتمردان با تلاش مضاعف درصدد هستند که از آلام مردم بکاهند که یکی از نمودهای این نگاه و رویکرد را در سفرهای استانی هیات دولت شاهد هستیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، حسن موحدیان روز دوشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در بسیاری از بحران‌ها، شخص رییس جمهور و وزیران حضور جدی در میدان دارند و این همزاد پنداری، کمک، همیاری و همکاری مردم برای حل مسائل را به ارمغان می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: شورای ششم شهر مشهد نیز در سال نخست فعالیت خود همین روحیه را داشته و امیدواریم در سال دوم و ادامه راه نیز با روحیه مضاعف، مشکلات شهر را احصا کنیم و در پی حل مشکلات آنها باشیم.

وی اضافه کرد: هفته دولت یادآور مظلومیت شهدای بزرگی از جمله شهیدان رجایی و باهنر است، ساده‌زیستی و تلاش شبانه‌روزی از ویژگیهای این دو چهره فرهیخته برای حل و فصل مشکلات مردم بود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ۳۱ مردادماه، روز صنعت دفاعی نامگذاری شده است، این صنعت یکی از ارکان موثر در بازدارندگی و نماد شکوهمند خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نفس ملی است.

موحدیان با اشاره به فرارسیدن روز پزشک، نیز اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، خدمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی پزشکان بیش از پیش به چشم آمد و ملموس شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوران تعدادی از کادر درمان نیز به جمع شهدای سلامت پیوستند که شورای شهر مشهد برای ارج به مقاوم والای آنها یکی از خیابان‌های شهر را به نام “شهدای سلامت” نامگذاری کرد و المان و یادمان دائمی نیز با همین محوریت باید در یکی از مکان‌های مناسب شهر نصب و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن