شهری

برگزاری مراسم ضیافت افطاری ویژه کارکنان وظیفه پدافند هوایی شمال شرق

کد خبر : 57915

مراسم ضیافت افطاری ویژه کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا کشور با حضور فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انس، محبت و الفت بین مسئولین و سربازان عنوان کرد و گفت: این همدلی و اتحاد، موجب یأس و نا امیدی دشمنان بوده و در انجام مأموریت‌ های ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی ایفا کرده است.

وی افزود: حضور جوانان عزیز در لباس مقدس سربازی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی، خود نوعی جهاد است و باید این فرصت را غنیمت شمرد و به این اقدام با خلوص نیت نگریست تا مقبول درگاه الهی واقع شود.

امیر سرتیپ دوم معصومی اظهار کرد: مقارن شدن بهار طبیعت با بهار قرآن و برپایی سفره های افطاری خاطره‌ای شیرین برای سربازان منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، سربازان وظیفه را امانت ارزشمند مردم دانست و خاطرنشان کرد: لحظه‌ به لحظه حضور این عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن ایجاد فرصت برای تولید قدرت برای دفاع از کشور عزیزمان، یک فرصت آموزشی و پرورشی برای تربیت نسل جوان در حوزه‌ های مختلف مذهبی و تربیتی و اخلاقی است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن کریم دانست و گفت: تلاوت قرآن کریم، توجه به معنی و تفسیر آیات کلام الله مجید، خودسازی، تهذیب‌نفس و روزه‌ داری، باعث رسیدن انسان به مرتبه‌ای در ماه مبارک رمضان می‌شود که نفس کشیدنش عبادت محسوب شود.

وی افزود: در همین راستا و برای به نتیجه و به هدف رساندن فرصت‌ها، اجرای طرح‌ های ۱۶ گانه مصباح در ارتش، نقشه‌ی راه بسیار قوی و اثر بخش بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان از تداوم این مراسمات تا انتهای ماه مبارک رمضان خبر داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن