اخبار مهم

نزاع و درگیری خیابانی در حوالی مشهد ۵مجروح برجای گذاشت 

کد خبر : 48170

فرمانده انتظامی مشهد از نزاع دسته جمعی دریکی از روستاهای حوالی مشهد با ۵ مجروح خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” احمد نگهبان “گفت : در پی گزاش درگیری بین اهالی یکی از روستاهای مشهد دستورات ویژه برای بررسی سریع موضوع صادر و ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود : ماموران انتظامی پاسگاه سلطان آباد با کمک تیم های ضربتی یگان امداد وعملیات ویژه سریعا در محل حاضر و بررسی های اولیه نشان می داد این درگیری به علت اختلافات قبلی بین اهالی روستا رخ داده، که با توجه به استفاده طرفین نزاع از اسلحه عده ای از طرفین با اسلحه شکاری ۵ تن مجروح شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: دراین عملیات ۱۳ متهم ازعوامل اصلی پرونده دستگیرو پس از تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده اند.

سرهنگ نگهبان با اشاره به این مطلب که تحقیقات در این باره با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد گفت: پایین بودن آستانه صبر و تحمل و ضعف در اگاهی حل مساله علت وقوع چنین درگیری های دسته جمعی است که انتظار می رود شهروندان عزیز با کنترل خشم ،از راه های قانونی و.منطقی برای حل اختلاف های خود بهره ببرند تا از وقوع چنین درگیری هایی که می تواند عواقب غیر قابل جبرانی نیز در پی داشته باشد پیشگیری آگاهانه ای شود.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن