شهری

در راستای پاسخگویی به زائرین اجرایی شد؛ 

آمادگی کامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد مقدس از زائرین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع)  

کد خبر : 48018

مدیر عامل سازمان پایانه های شهرداری مشهد مقدس از آمادگی کامل این سازمان در ارائه خدمات رسانی به زائرین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه های شهرداری مشهد، سید مهدی کمالی ضمن تاکید بر ارتقای خدمات رسانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد؛ با هدف ارتقای خدمات رسانی به مسافران و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) در برگزاری هر چه با شکوهتر این حماسه مذهبی خبر داد.

وی افزود: با هدف برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی و خدمات رسانی به هیات مذهبی، مسافران و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) ضمن آماده باش کارکنان اداره اجرایی این سازمان بیش از ۳۲۰ هزار متر مربع از فضاهای باز عمومی و ۴۳ هزار متر مربع از فضاهای ساختمان های اداری این سازمان ضد عفونی و تنظیف شدند.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد با تاکید بر اهمیت ایجاد یک خاطره ماندگار در ذهن زائرین بر اهمیت حس رضایت کامل آنان تاکید کرد و گفت: همواره با تلاش ها ی صورت پذیرفته در امر خدمات رسانی به زائرین و مسافرین ایام پیک تاسوعا و عاشورای حسینی با ارائه خدمات مطلوب از تمامی امکانات موجود بهره خواهیم برد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن