اجتماعیستون اصلی

بهره برداری از ۱۱ طرح و پروژه، در جریان سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس

کد خبر : 9860

استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۱ طرح و پروژه در حوزه های مختلف، در جریان سفر ریاست جمهوری به مشهد مقدس افتتاح می شود.


به گزارش صبح مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان با اعلام این خبر افزود: بازدید و افتتاح بیمارستان جایگزین امام رضا (ع) با اعتبار ۲۲۵ میلیارد تومان و اشتغال زایی سه هزار نفر از جمله ی این پروژه ها است.
وی اظهار داشت: بیمارستان مذکور در ۹ طبقه احداث شده و دارای ۶۱۰ تخت، اتاق عمل، بخش های مختلف شامل قلب، اتاق عمل ICU- CCU  و … است.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بهره برداری از شرکت تولید یراق آلات در و پنجره دو جداره به ظرفیت پنج هزار و ۵۰۰ تن در سال در زمینی به مساحت ۴۲ هزار متر مربع در شهرستان سبزوار و اشتغال زایی ۴۷ نفر با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، از جمله ی این پروژه ها می باشد.
رشیدیان از بهره برداری از یک شرکت سرمایه گذاری صنایع مشارکتی در سبزوار که ماده ی موثر دارویی پروژسترون را تولید می کند و موجب اشتغال ۳۷ نفر شده با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان، به عنوان یکی دیگر از طرح هایی نام برد که در جریان این سفر افتتاح می شود.
وی تصریح کرد: در سفر دکتر روحانی به خراسان رضوی عملیات اجرایی آبیاری تحت فشار در ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان با اشتغال زایی چهار هزار و ۵۰۰ نفر و اعتبار ۸۷ میلیارد تومان، آغاز می شود.
استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: همچنین شبکه ی انتقال آب و آبیاری کم فشار در اراضی پایاب سد فریمان در سطح  هزار و ۳۵۰ هکتار  با اعتبار هشت میلیارد تومان و اشتغال زایی ۳۳۰ نفر، افتتاح خواهد شد.
رشیدیان اظهار داشت: از جمله ی پروژه ها می توان به آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه ی داروسازی  دام و طیور که انواع داروها و واکسن های طیور را تولید می کند با اشتغال زایی ۴۳۰ نفر و ۱۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، اشاره کرد.
وی افزود: افتتاح استادیوم پنج هزار نفری قوچان با ۱۱ میلیارد تومان، افتتاح پست ۱۳۲ کیلو ولت شهید رجایی مشهد و خط ارتباطی آن با هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان،افتتاح ساختمان سد چهچه با ۷۴ میلیارد تومان، افتتاح یادمان هنری شهیدان گمنام مشهد با ۸۵۰ میلیون تومان و افتتاح دانشکده ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، از دیگر پروژه هایی است که در جریان سفر ریاست جمهوری به مشهد مقدس به بهره برداری می رسد.
گفتنی است؛ مجموع اعتبار این پروژه ها ۶۷۰ میلیارد تومان و میزان اشتغال آن ها، هشت هزار و ۸۴۴ نفر است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن