شهریورزشی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی: ورود مادران به سالن فقط در مسابقات رده پایه بلامانع است

کد خبر : 47820

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات رده پایه و بزرگسالان گفت: جلوگیری از ورود مادران به مسابقات کاراته طبق دستورالعمل کشوری صورت گرفته و حراست سالن مطابق قانون عمل کرده است.

به گزارش صبح مشهد، امروز مسابقات کاراته در حالی در مشهد مقدس برگزار شد که از ورود مادران به ورزشگاه  جلوگیری شد و این امر سبب دلخوری خانواده‌ها و تجمع آن‌ها در مقابل محل برگزاری این مسابقات شد.

سید علی‌اکبر هاشمی جواهری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ضمن تایید این موضوع اظهارداشت: جلوگیری از ورود مادران به مسابقات کاراته طبق دستورالعمل کشوری صورت گرفته و حراست مطابق قانون عمل کرده است.

وی با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات کودکان و بزرگسالان افزود: این دستورالعمل شاید در بعضی از شهرهای ایران رعایت نشود و برای وحدت رویه و برگزاری یکسان مسابقات فردا جلسه‌ای داریم و با وزارتخانه هم هماهنگ می‌کنیم.

هاشمی جواهری تصریح کرد: حضور مادران در مسابقاتی که مربوط به  کودکان (رده پایه) باشد، ایرادی ندارد ولی در برگزاری مسابقات بزرگسالان و کودکان به صورت همزمان از ورود جنس مخالف جلوگیری می‌شود.

وی گفت: اگر طبق متن تکذیبیه صادر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان ورود مادران در مسابقات رده پایه بلامانع است، اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی هم با رعایت تمام دستورالعمل‌های صادر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان مشکلی با ورود مادران ندارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن