اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

برگزیدگان جشنواره کتاب سال رضوی معرفی شدند

کد خبر : 47798

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی طی مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، در بخش کتابهای چاپی با محور علوم و معارف رضوی، علیرضا ابراهیم از مشهد، حجت الاسلام مصطفی امیری از قم، حجت الاسلام عباس استادآقایی از کاشان و حجت الاسلام سیدمحمدصادق مصباح موسوی از مشهد تجلیل شدند.

در بخش کتاب چاپی با محور شعر بخش گردآوری نیز رضا رحیمی عنبران از مشهد و در کتابهای چاپی با محور حرم و اماکن متبرکه بنیاد پژوهشهای اسلامی، حجت الاسلام سید حسن وحدتی شبیری، آمنه موسوی و حجت الاسلام علی پایاب به عنوان اشخاص برتر معرفی شدند.

در بخش کتابهای چاپی با محور تاریخ و سیره رضوی نیز آیت الله نجم الدین طبسی از قم، شهربانو مردانی از تهران، حجت الاسلام سیدمهدی مجتهد سیستانی از قم و حسن فضل از مشهد و در بخش کتابهای چاپی با محور زیارت نیز حجت الاسلام محسن محمدی و حجت الاسلام محمدباقر پورامینی هر ۲ از مشهد تجلیل شدند.

همچنین از “خسرو قاسم” از هند در بخش ترجمه آثار به زبانهای زنده پرمخاطب و “مهدی جوزپه آبیلو” از ایتالیا در بخش ناشران فعال خارجی قدردانی شد.

فراخوان جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی مرداد ماه پارسال منتشر شد و ترویج فرهنگ منور رضوی گسترش فعالیت‌های علمی، پژوهشی، ادبی و هنری مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع) شناسایی، تجلیل و حمایت از پدیدآورندگان آثار برتر علمی، فرهنگی و هنری در این زمینه و گسترش گفتمان تمدن نوین اسلامی از جمله اهداف این جشنواره است.

آیین قدردانی از برگزیدگان جشنواره کتاب سال رضوی در بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی برگزار شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن