اخبار مهم

زن صیغه ای با بی حیایی مردان را به خلوتی می برد + عکس

کد خبر : 29045

مردان پولدار فریب زنی بی حیا را می خوردند که از شوهر صیغه ای اش دستور کثیفی داشت.
در سال ۹۵ شکایتی در تهران مطرح شد و مرد پولداری گفت: چندی پیش با زن جوانی آشنا شدم که او را به صیغه خودم در آوردم و پس از پایان تاریخ صیغه نامه دیگر همدیگر را ملاقات نکردیم تا اینکه در تماس تلفنی از من خواست برای دیدنش به محل قرار ملاقاتی در غرب تهران حاضر شوم.
وی افزود: وقتی به محل قرار رفتم در انتظار نسترن بودم که خودروی پژویی با ۳ سرنشین مرد جلوی پایم توقف کرد و با تهدید و زور مرا سوار بر خودرویشان کرده و وقتی چشمانم را باز کردم دیدم در یک خانه متروکه در شهرهای شمالی کشور هستم.
۳ روز در اسارتگاه مردان غریبه با زنجیر بسته شده بودم و هر روز از سوی آنها شکنجه می دیدم و هر لحظه آرزوی مرگ می کردم تا اینکه یک شب مردان خشن پس از کتک کاری سفته میلیونی را پیش رویم قرار دادند که مجبور به امضای آن شدم.

این مرد ادامه داد: با تهدیدهایشان چند برگ از دسته چکم را سفید امضا در اختیارشان قرار دادم و از حسابم پول برداشت می کردند تا اینکه سومین شب یکی از آدم رباها کلید قفل ها را داخل اتاقی که زندانی بودم جا گذاشت.
با هر سختی که بود خودم را به کلیدها رساندم و پس از بازکردن زنجیرها پا به فرار گذاشتم و زمانی که به تهران رسیدم متوجه شدم آدم رباها ۵۰۰ میلیون تومان از حسابم برداشت کرده اند.
بدین ترتیب بازپرس سیفی دستور داد تا تیم ویژه ای برای ردیابی عاملان این آدم ربایی میلیونی وارد عمل شوند و ماموران در گام نخست برای دستگیری نسترن که سرنخ اصلی این باند مخوف بود تحقیقات را آغاز کردند.
ماموران با اقدامات فنی ه نسترن را درمخفیگاهش دستگیر کردند اما این زن ابتدا خود را بی اطلاع از ماجرای آدم ربایی معرفی کرد ولی خیلی زود لب به اعتراف گشود.
نسترن به ماموران گفت: قبل از ازدواجم به پسر جوانی علاقه مند بودم که به خاطر اختلافات خانواده هایمان به هم نرسیدیم و مجبور به ازدواج با مرد دیگری شدم.
وی افزود: زندگی ام بی احساس شروع شد و به همین خاطر پس از مدتی از شوهرم طلاق گرفتم و زندگی جدیدی را شروع کردم که با مرد میلیونر آشنا شدم و به خاطر مشکلاتی مالی که داشتم به صیغه او در آمدم.
این زن فریبکار ادامه داد: پس از پایان تاریخ صیغه نامه ام رابطه ام را با مرد میلیونر تمام کردم تا اینکه از طریق اینستگرام پسر مورد علاقه ام را که قبل از ازدواجم عاشقش بودم پیدا کردم و فهمیدم او نیز پس از ازدواج طلاق گرفته و به تنهایی زندگی می کند.
نسترن گفت: با سپهر قرار ملاقات گذاشتم و از سرنوشت زندگی ام برایش حرف زدم تا اینکه متوجه ارتباطم با مرد میلیونر شد.
سپهر پیشنهاد داد تا با اجرای نقشه ای پول های مرد میلیونر را بالا بکشیم و سپس با هم ازدواج کنیم و وسوسه های مرد مورد علاقه ام کافی بود تا تن به این سناریوی میلیونی بدهم.
وی افزود: روز حادثه با مرد میلیونر قرار ملاقات گذاشتم و سپهر با ۲ تن از دوستانش برای اخاذی طعمه مان در محل قرار حاضر شده و پس از ربودن او اقدام به اخاذی از مرد میلیونر کردند اما دیگر اطلاعی از آنها ندارم و خودم نیز مهره سوخته این ماجرا هستم.
همدستان این زن نیز دستگیر شدند و در تحقیقات از این مرد نیز مشخص شد که نسترن ابتدا به صیغه این مرد جوان در آمده و پس از اعتماد سازی او را با سناریوی طراحی شده در محل قرار ملاقات با مردان خشن حاضر کرده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن