ورزشی

مجید ولی پور رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی مطرح کرد:

شهرستان ها بازیکنان بااستعداد را معرفی تا هیئت استان آنان را حمایت کند

کد خبر : 47584

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیئت بسکتبال خراسان رضوی، مجید ولی پور رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی در نشست صمیمی با روسای هیئت های شهرستان ها گفت: شهرستان ها اگر بازیکنان مستعد را به استان معرفی نمایند ما موظف خواهیم بود حمایت همه جانبه را از آن بازیکن انجام دهیم.

ولی پور دراین نشست آموزش و دانش مربیان را حلقه های گمشده بسکتبال کشور دانست و خاطر نشان کرد در تدارک برگزاری دوره های آموزشی به جهت بالا بردن دانش مربیان استانی هستیم و سعی خواهیم کرد دوره های آموزشی را به جهت سهولت در کار به صورت مجازی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار نماییم.
در ادامه حضور داوران شهرستانی را در مسابقات و شرکت کردن علاقه مندان به داوری در شهرستان ها یکی از ضروریات هیئت استان دانست و تلاش هیئت استان برای برگزاری دوره های داوری و ارتقا آنان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

روسای شهرستان های مشهد،تربت جام،تربت حیدریه ،قوچان،سبزوار ،نیشابور،کاشمر،جغتای،درگزوگلبهار نظرات و گزارش عملکرد سه ماهه خود را در این نشست ارائه نمودند.

علی عبداحد پیشکسوت بسکتبال ورسانه استان، صنعتگر نائب رئیس، حسینی دبیر ، عباسزاده مسئول کمیته داوران و مسابقات هیات استان در این دیدار در کناردیگران حاضر بودند.

در پایان این جلسه احکام پشتواره و هاشمی نیا روسای هیئت های جغتای و درگز توسط ولی پور اهدا گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن