اخبار مهم

به دنبال حمله مهاجمان به پدر و پسر روستایی

پدر در روستای «بزوشک» مشهد به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!

کد خبر : 47464

در پی اختلافات ملکی در روستای «بزوشک» مشهد، دو مهاجم با ضربات کارد، درحالی مرد میان‌سال را به قتل رساندند که دسته کارد شکست و تیغه آن داخل پیکر فرزند وی باقی ماند!

صبح مشهد– این حادثه دلخراش صبح روز گذشته زمانی به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام شد که امدادگران اورژانس پیکر خون آلود پدر و پسری را به بیمارستان امدادی شهید کامیاب انتقال دادند اما مرد میان‌سال که «محمد – ک» نام داشت بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد و در همین حال کادر درمان موفق شدند تیغه کاردی بزرگ را در اتاق عمل از پیکر جوانی بیرون بکشند که فرزند مقتول این حادثه وحشتناک بود.

بنابراین گزارش، با توجه به حساسیت موضوع، قاضی دکتر صادق صفری عازم روستای بزوشک از توابع احمد آباد شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی‌های میدانی مقام قضایی حاکی از آن بود که دو مهاجم به نام‌هایقتل «مصطفی و مهدی –ر» به خاطر اختلاف ملکی به در منزل «محمد – ک» رفته و او را به همراه پسرش هدف ضربات کارد قرار داده‌اند. گزارش روزنامه خراسان حاکی است: با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی دکتر صفری، گروه ورزیده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات گسترده‌ای را برای ردیابی متهمان فراری این جنایت هولناک آغاز کرده‌اند.

در همین حال «ابوذر – ک» (مصدوم حادثه) که در مرکز درمانی بستری است و تیغه چاقو در اتاق عمل از پیکر وی خارج شد، به  قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: زمانی که مهاجمان به منزل پدرم یورش بردند ما دست خالی بودیم و غافلگیر شدیم! هرکدام از آن‌ها کاردی در دست داشتند که من و پدرم را هدف ضربات خود قرار دادند.

منبع: روزنامه خراسان

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن